Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan øger jeg trafikken på min website og får flere læsere til mit nyhedsbrev?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 67
Fra  Sakana Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har stiftet gourmetnetværk Sakana – gastronomi i stiletter (www.sakana.dk).
Jeg laver unikke events for yngre kvinder (slutningen af 20’erne-slutningen af 40’erne) i Storkøbenhavn der er lidenskabeligt optaget af gourmet mad.

Jeg er meget interesseret i at øge trafikken på min website og få flere læsere til mit nyhedsbrev?

På nuværende tidspunkt har jeg pop-up sign in formular, jeg har allieret mig med en journalist der skal omskrive teksterne så de får mere kant, lave pitchmail til forskellige magasiner, jeg har en aktive blog, en fanside på facebook og en twitter konto, som jeg ikke bruger så meget.

Er der nogen herinde der har et pr. idéer til, hvad jeg ellers kan gøre?

Venlig hilsen
Zoë Escher
www.sakana.dk
Sakana – gastronomi i stiletter

Venlig hilsen
Zoë Escher

www.sakana.dk - Club Gourmet
http://zoeescher.com - Sushi og meget mere

November 2013. Irma har udråbt Zoë Escher til Danmarks sushi-ekspert nr. 1.
November 2013: Zoë Escher har lavet sushi og japanske retter som personalemad til Michelin-restauranten Geranium.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:42

Jeg tror du mister kunder med sådan et pup op vindue på siden i hvert fald mig , vidste kom ind på siden ville jeg tit vælge anden siden hurtigt vis der er pup op vindue som det første man møder

Angående siden mangle næsten alt SEO næsten kun en anden side linker til din hjemmesiden, i følge yahoo site seach spred dit budskab ud om din gode hjemmesiden

titlen er der kun dit domæne navn sæt flere ord i titlen derved kommer lidt lettere op på google og meget mere klik bar links derfra jeg mener´denne titlen <title>Sakana </title>

samme skrift størrelse brug H1 og H2 til overskrifter i teksten og under overskrifter i teksten der er kun samme skrift størrelse i teksten på siden, det hjælper lidt med overskrifter i teksten

Jeg og nogle andre amino.dk bruger skrev nogle ideer her

http://www.amino.dk/forums/t/98151.aspx?#648548

læst denne amino.dk bruger gode forslag i sin blog til at finde links mv.

http://www.amino.dk/blogs/spndende/archive/2010/09/03/659088.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Jul 09
Fra  Sakana Skrevet kl. 08:42

Jeg har faktisk fået flere tilmeldinger til nyhedsbrevet efter at jeg har fået pop-up funktionen.
Flere af de succesfulde iværksætter jeg har arbejdet sammen med linker til min hjemmeside, jeg får trafik fra dem.
I forhold til skrive flere ord, afventer jeg journalisten forslag.

Mvh.
Zoë

Venlig hilsen
Zoë Escher

November 2013: Zoë Escher har lavet sushi og japanske retter som personalemad til Michelin-restauranten Geranium.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 08:51

Zoë Escher:

Jeg har faktisk fået flere tilmeldinger til nyhedsbrevet efter at jeg har fået pop-up funktionen.
Flere af de succesfulde iværksætter jeg har arbejdet sammen med linker til min hjemmeside, jeg får trafik fra dem.
I forhold til skrive flere ord, afventer jeg journalisten forslag.

Mvh.
Zoë

hvis en bruger bliver irriteret på dit site fordi du har en popup kommer de aldrig igen, hvorfor tage den risiko?

"yngre kvinder til slutningen i 40erne"

den er rigtigt god..:-) ved ikke hvordan du er kommet frem til at en "yngre kvinde" er indenfor den tidsramme, men der er sikkert nogle der "køber" den :-)

Fra København S
Tilmeldt 1. Jul 09
Fra  Sakana Skrevet kl. 09:44

Tak for input og forsat god dag!

Mvh.
Zoë

Venlig hilsen
Zoë Escher

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 10:10

Der er to, normalt meget populære muligheder, som du ikke nævner du har forsøgt og det er SEO og Adwords.

SEO (search engine optimization) vil gøre din side mere synlig på google, så chancen er større for at folk ender på din side når de søger info omkring f.eks sushi, gourmet mad, etc

Adwords er googles eget reklamesystem, der gør at du dukker op når folk søger på nogle specifikke ord (du vælger) - du betaler så for hver kunde der klikker på dit link, men tilgengæld er du garanteret synlighed, så langt tid du vælger at betale for det.

Begge dele kunne meget vel være relevante for dit produkt.

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 10:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Zoë.

Tillykke med siden Sakana.dk - virker som et rigtig spændende tiltag.

Du gør rigtig mange gode ting for at øge trafikken til din side, men det lader til at du har overset effekten ved en grundig omgang søgemaskineoptimering. Nu ved jeg ikke hvor meget du kender til søgemaskineoptimering (SEO), men det drejer sig om at forbedre dine placeringer i søgemaskinerne på relevante søgeord og -sætninger, som din målgruppe, og dermed potentielle kunder, søger på. For at give dig et overblik over hvad arbejdet med SEO består af, så kan det deles groft op i tre dele:

1) Keyword Analyse: Hvilke ord og sætninger vil du gerne "ranke" højt på. 

2) Onsite optimering. Fundamentet skal være i orden, og derfor skal din side søgemaskineoptimeres ift. hvad vi ved virker. 

3) Linkbuilding. Links til din optimerede side kan sammenlignes med stemmer. Har du mange links til din side, fra gode og relevante sider, så opfatter søgemaskinerne det som "stemmer", og vil derfor rangere din side højere i søgeresultaterne. 

Din side er lidt ligesom en bankkonto. Når du søgemaskineoptimerer den, stiger indlånsrenten, og du får mere valuta for dine indgående links..

Det hele er skrevet meget forenklet, men det skal også bare give dig en ide om hvad det går ud på. 

Jeg vil, ligesom de andre i denne tråd, kraftigt anbefale dig at overveje søgemaskineoptimering! Det er tiden og pengene værd. 

Fra København S
Tilmeldt 1. Jul 09
Fra  Sakana Skrevet kl. 11:42

Hej Lasse

Mange tak for dit svar.
Søgemaskineoptimering har aldrig rigtig haft min store interesse, der virker lidt kryptisk.
Jeg synes at du forklare på en interessant måde så det giver mening. Jeg vil lige kigge nærmer på det.

Mvh.
Zoë

Venlig hilsen
Zoë Escher

Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 11:57

Jeg vil gerne gentage hvad der tidligere er blevet nævnt, fjern den popup. Jeg er godt nok ikke en ung kvinde, men hold op hvor genere de mig og jeg trykker væk fra sådan en side hurtigere end jeg kan læse hvad det går ud på. Det kan godt være du får X% flere nyhedsbrevs modtagere, men hvor mange potentielle "kunder" mister du på det?

Jeg ville tænke lidt over det og evt. se lidt på din afvisningsprocent hvis du har noget der kan måle det? Hvor mange klikker væk igen - før du fik popup og efter du fik den popup. Har det gjort en forskel?

Fra København S
Tilmeldt 1. Jul 09
Fra  Sakana Skrevet kl. 12:39

Hej Skum

Tak for dine input. Pop-up'en bliver der, især når jeg har venner med 16.000 personer på deres mailingliste, som de udelukkende har på grund af pop-up'en.

Mvh.
Zoë

Venlig hilsen
Zoë Escher

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)