I stedet for et link til appstore, ville jeg foreslå en køb knap, der ville være nemmere at få øje på. Det ville også være rart med nogle iPhone Screenshots, som dem man kan se i app store.
Se at få sat markedsført applikationen, hvis du ikke allerede er startet, og så nogle AB splittests
De bedste hilsener
Freelancerbasen.dk
FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED
- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.
Har du selv inde på AppStore givet dig 4 stjerner?
Jeg gav den én stjerne fordi jeg syntes at du mangler noget i designet, men jeg regner med at du får besked når der kommer kommentarer derinde?
Men ideen er god....
Man skal desværre selv ind og tjekke kommentarer, så vidt jeg kan finde ud af.. Hvilket er ret besværligt hvis der kommer kommentarer i en anden store end den man selv "færdes i".
Tak for kritikken :) Er enig i din reload-ikon betragtning.. Dog forstår jeg ikke hvad du mener med automatisk sync med ønsker lavet i app når man opretter sig på hjemmesiden? :/ Man logger jo blot ind med den bruger man har lavet på iphone.. eller omvendt..
Dog forstår jeg ikke hvad du mener med automatisk sync med ønsker lavet i app når man opretter sig på hjemmesiden?
Det var at da jeg loggede ind i programmet med mit brugernavn så skulle jeg aktivt sync'e med serveren.
Men hvordan logger man ud fra telefonen?
Hej Niels,
Uh.. Meget fint du lige fik pointeret det. Tak. Det med at logge ud, det burde være tilstrækkeligt at slette dit brugernavn og eller adgangskode i settings på telefonen. Men kan se at et eller andet må være gået galt :( Da du stadig fremstår som logget ind hvis du gør det..
hej Jesper
først vil jeg lige sige mange gange tillykke med din nye app , det rigtigg godt gået.
Kunne du evt ringe eller skrive til mig på 26183517 eller sende en mail på tekkoplex@gmail.com
tror jeg har et projekt til dig hvis du er en ørn til app. hvis altså du har tiden :)
vh jens hansen
1) Billeder der bliver strakt hvis de ikke er taget på højkant (ikke så pænt at se på).
2) Når jeg sender min ønskeseddel til vennerne, så vises blot "sent his wishes.." i emnefeltet. Den har ikke registreret mit navn? Og hvad hvis jeg var en pige, er det så ikke "her wishes" (har ikke oplyst at jeg er født med en tissemand)...