Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min første iPhone app er endelig blevet godkendt :)

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du selv inde på AppStore givet dig 4 stjerner?

Jeg gav den én stjerne fordi jeg syntes at du mangler noget i designet, men jeg regner med at du får besked når der kommer kommentarer derinde?

Men ideen er god.... 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 20:16

Hej

God ide du har fået og lækkert design.

I stedet for et link til appstore, ville jeg foreslå en køb knap, der ville være nemmere at få øje på. Det ville også være rart med nogle iPhone Screenshots, som dem man kan se i app store.

Se at få sat markedsført applikationen, hvis du ikke allerede er startet, og så nogle AB splittestsSmile

De bedste hilsener

Freelancerbasen.dk

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Fra -
Tilmeldt 26. Dec 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 23:43

Niels Henriksen:

Har du selv inde på AppStore givet dig 4 stjerner?

Jeg gav den én stjerne fordi jeg syntes at du mangler noget i designet, men jeg regner med at du får besked når der kommer kommentarer derinde?

Men ideen er god.... 

Man skal desværre selv ind og tjekke kommentarer, så vidt jeg kan finde ud af.. Hvilket er ret besværligt hvis der kommer kommentarer i en anden store end den man selv "færdes i".

Tak for kritikken :) Er enig i din reload-ikon betragtning.. Dog forstår jeg ikke hvad du mener med automatisk sync med ønsker lavet i app når man opretter sig på hjemmesiden? :/ Man logger jo blot ind med den bruger man har lavet på iphone.. eller omvendt..

iPhone app - You Wish: http://www.youwishapp.com

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:04

Thomas Reberholt:

Hej Jesper 

Jeg har over 10000 follows som jeg kan sende til hvis du ønsker det. 

Jeg kan også lære dig hvordan du får rigtig mange :) 

Tlf 98101088 mail info@tex-tryk.dk 

Thomas 

Det er god stil, det dér Thomas - Ren Amino!

Michael

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 09:07

Indkøberen/Fokus:

Thomas Reberholt:

Hej Jesper 

Jeg har over 10000 follows som jeg kan sende til hvis du ønsker det. 

Jeg kan også lære dig hvordan du får rigtig mange :) 

Tlf 98101088 mail info@tex-tryk.dk 

Thomas 

Det er god stil, det dér Thomas - Ren Amino!

Michael

:) det er jo kun jul en gang om året :) 

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra Søborg
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 22:22

Tillykke!

Det kan være jeg laver en anmeldelse på mit iPhone Gorillaz site, jeg leder nemlig efter nogle gode jule apps jeg kan skrive om Smile

www.devicemix.dk - Godt kvalitets tilbehør til din smartphone

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:31

jepser1982:
Dog forstår jeg ikke hvad du mener med automatisk sync med ønsker lavet i app når man opretter sig på hjemmesiden?

Det var at da jeg loggede ind i programmet med mit brugernavn så skulle jeg aktivt sync'e med serveren.

Men hvordan logger man ud fra telefonen?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra -
Tilmeldt 26. Dec 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:26

Niels Henriksen:

jepser1982:
Dog forstår jeg ikke hvad du mener med automatisk sync med ønsker lavet i app når man opretter sig på hjemmesiden?

Det var at da jeg loggede ind i programmet med mit brugernavn så skulle jeg aktivt sync'e med serveren.

Men hvordan logger man ud fra telefonen?

Hej Niels,

Uh.. Meget fint du lige fik pointeret det. Tak. Det med at logge ud, det burde være tilstrækkeligt at slette dit brugernavn og eller adgangskode i settings på telefonen. Men kan se at et eller andet må være gået galt :( Da du stadig fremstår som logget ind hvis du gør det..

Tak for al den konstruktive kritik :)

iPhone app - You Wish: http://www.youwishapp.com

Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 19:34
hej Jesper først vil jeg lige sige mange gange tillykke med din nye app , det rigtigg godt gået. Kunne du evt ringe eller skrive til mig på 26183517 eller sende en mail på tekkoplex@gmail.com tror jeg har et projekt til dig hvis du er en ørn til app. hvis altså du har tiden :) vh jens hansen
Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 13:00

Har lige købt den.

Godt arbejde!

Forslag til forbedringer:

1) Billeder der bliver strakt hvis de ikke er taget på højkant (ikke så pænt at se på).

2) Når jeg sender min ønskeseddel til vennerne, så vises blot "sent his wishes.." i emnefeltet. Den har ikke registreret mit navn? Og hvad hvis jeg var en pige, er det så ikke "her wishes" (har ikke oplyst at jeg er født med en tissemand)... 

Keep it up!

/Shock

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)