Hm.. Forummet drillede mig lidt lidt, derfor denne underlige dobbeltpost :( Ovenstående var svar på Olivers indlæg. :)
Tak tak! :) Nej, jeg har lavet alting fra bunden, grafik og selve app'en, hjemmeside med mere. Specielt app delen var noget af en udfordring, også derfor jeg synes det er så stort at det lykkedes :) Og har helt klart givet mig blod på tanden for mere..
Det er faktisk et godt spørgsmål. Grunden til at jeg begrænsede den til 3.2 og op, er at jeg ikke havde mulighed for at teste den på software versioner lavere end det :/ Men det er jo egentlig dumt.. Jeg har en update der skal submittes til apple senere i dag, der overvejer jeg lige at bumpe versionsnummeret en del ned, så alle burde kunne være med. For som sådan er der ik nogen egentlig grund til at den ikke kan bruges på 3.1.
Tusind tak fordi du skriver dette. Kan godt være jeg lige skal fokusere lidt mere på at folk rent faktisk skal kunne finde ud af at købe den :s Linket er gemt ret godt under selve iphonen.. Men det skal lige gøres tydeligere..
Facebook integration kommer i den næste update som bliver submittet i dag :) Stregkodelæser skal jeg lige overveje ;)
Uh. Interessant. Var da et forsøg værd, tak :) |
Mikael christiansen:jeg kunne ikke finde ud ad hvordan man køber den inden på denne her side http://www.youwishapp.com/ ?
Der kunne godt være et link til itunes så man kan købe den derigennem. Ellers kan du søge efter "you-wish" på telefonen.
Har ikke selv prøvet den endnu, men er ikke så glad for den font der bruges. Det bør være standard-fonten.