Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min første iPhone app er endelig blevet godkendt :)

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)
Fra -
Tilmeldt 26. Dec 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

jepser1982:

Den koster 6 kr :) jah, det med reklamerne skal jeg lige finde ud af - det er langt fra en af mine stærke sider.. :/ Men tænker at det nok vil være en god ide at skrive til diverse "tech" blogs, samt blogs der anmelder iphone apps og så håbe at de vil give den et par linier :) Hvad siger i?

Hm.. Forummet drillede mig lidt lidt, derfor denne underlige dobbeltpost :( Ovenstående var svar på Olivers indlæg. :)

Henrik Skov:

Fedt. Tillykke med det! Fik du et firma til at udvikle den for dig, eller har du selv udviklet den?

Tak tak! :) Nej, jeg har lavet alting fra bunden, grafik og selve app'en, hjemmeside med mere. Specielt app delen var noget af en udfordring, også derfor jeg synes det er så stort at det lykkedes :) Og har helt klart givet mig blod på tanden for mere..

Anders S:

Jeg ville købe din app til kun 0.79€ men jeg kan ikke hente den da jeg bruger software 3.1 og din app virker åbenbart kun til 3.2 og frem :( æv, hvorfor nu det?

Det er faktisk et godt spørgsmål. Grunden til at jeg begrænsede den til 3.2 og op, er at jeg ikke havde mulighed for at teste den på software versioner lavere end det :/ Men det er jo egentlig dumt.. Jeg har en update der skal submittes til apple senere i dag, der overvejer jeg lige at bumpe versionsnummeret en del ned, så alle burde kunne være med. For som sådan er der ik nogen egentlig grund til at den ikke kan bruges på 3.1.

Mikael Christiansen:

jeg kunne ikke finde ud ad hvordan man køber den inden på denne her side http://www.youwishapp.com/ ?

Tusind tak fordi du skriver dette. Kan godt være jeg lige skal fokusere lidt mere på at folk rent faktisk skal kunne finde ud af at købe den :s Linket er gemt ret godt under selve iphonen.. Men det skal lige gøres tydeligere..

Peter Holmstrand:

Hvis du parrer den der med en stregkodelæser og integration med Facebook, så har du en ren killer app ;-)

Facebook integration kommer i den næste update som bliver submittet i dag :) Stregkodelæser skal jeg lige overveje ;)

Casper Lohse:

Prøv evt. at skrive til Beep og de andre sider med lignende omtale. Der var en nyhed på Beep for nyligt med tjenester på nettet til at udforme ønske-lister:

http://beep.tv2.dk/entry.php/id-390227.html?forside&forside

Uh. Interessant. Var da et forsøg værd, tak :)

iPhone app - You Wish: http://www.youwishapp.com

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 07:53

Mikael christiansen:

jeg kunne ikke finde ud ad hvordan man køber den inden på denne her side http://www.youwishapp.com/ ?

Der kunne godt være et link til itunes så man kan købe den derigennem. Ellers kan du søge efter "you-wish" på telefonen.

Har ikke selv prøvet den endnu, men er ikke så glad for den font der bruges. Det bør være standard-fonten.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:02

Niels Henriksen:
Der kunne godt være et link til itunes så man kan købe den derigennem

Så at det var itunes linket der var knappen :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 08:28

Fedt - tillykke med det! Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:45

Godt gået!

Måske det kunne blive en endnu større succeshistorie, hvis du tjente penge på reklamer i apps'en i stedet for at tage penge for den.. Jeg har ladet mig fortælle, at størstedelen af alle apps der bliver downloadet i verden er gratis...
Lige nogle tanker herfra :)

/Kristoffer

Fra Hundested
Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 09:43

Jeg er delvis enig i dit indlæg - fordi det er en rigtig god idé at få din app anmeldt :-)

Men det er også vigtigt at få den ud til folket - f.eks via sociale medier som facebook o.s.v

et andet forslag kunne være at lave en demostration af app'en på youtube - så man kan se den i "funktion" og hvordan man bedst muligt udnytter den - det ville jo også skabe lidt omtale.

Hvad er din målgruppe? :-)

Bedste hilsner

Oliver

Nyeste Musik, Anmeldelser & Interviews? ... - www,Oliverwinther.dk

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 09:49

Oliver Winther:

et andet forslag kunne være at lave en demostration af app'en på youtube - så man kan se den i "funktion" og hvordan man bedst muligt udnytter den - det ville jo også skabe lidt omtale.

Det synes jeg også lyder som en rigtig god idé. Det vil fungere som en slags appetitvækker. 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 09:51

Tør man spørge hvad du får pr. salg? :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra -
Tilmeldt 26. Dec 07
Skrevet kl. 10:36

Niels Henriksen:

Har ikke selv prøvet den endnu, men er ikke så glad for den font der bruges. Det bør være standard-fonten.

Interessant.. Havde ikke overvejet at noget som skrifttypen, kunne være en showstopper.. Jeg kunne jo enten vælge at ændre fonten, eller give folk muligheder for at skifte (som i Notes-app). Vil jeg lige rode lidt med..

Fra -
Tilmeldt 26. Dec 07
Skrevet kl. 10:42

Mr. Chris:

Måske det kunne blive en endnu større succeshistorie, hvis du tjente penge på reklamer i apps'en i stedet for at tage penge for den.. Jeg har ladet mig fortælle, at størstedelen af alle apps der bliver downloadet i verden er gratis...

Jeg går med nogle tanker om at udgive en LITE version, hvor reklamer måske kommer på tale.. Enten det, eller en version med et begrænset antal af ønsker, så ens appetit lige kunne blive vækket..

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)