Det har jeg heller ikke, det derfor jeg siger :
Jeg kan sagtens forstå det sikkert er en forretningshemmelighed for dem laver affiliate, men jeg spørger nu alligevel. Det jeg helt specifikt kunne tænke mig var : Top 3 kategorier og indenfor de 3 kategorier, de mest solgt modeller/mærker/brands / what ever. Helt ned i detaljen. Man må gerne sende mig en PM, hvis man har lyst til at hjælpe den vej |
Jimi Hove:Nicolaj Thomasen:Vi har ikke behov for en forældet liste.Det har jeg heller ikke, det derfor jeg siger :
Jimi Hove:der ved hvor man kan finde opdaterede listerJeg kan sagtens forstå det sikkert er en forretningshemmelighed for dem laver affiliate, men jeg spørger nu alligevel.
Det jeg helt specifikt kunne tænke mig var :
Top 3 kategorier
og indenfor de 3 kategorier, de mest solgt modeller/mærker/brands / what ever. Helt ned i detaljen.
Man må gerne sende mig en PM, hvis man har lyst til at hjælpe den vej
Det er lidt mavefornemmelse, egen statistik og en kombination af søgninger hos teleselskaber og webshops. Hvilke mobiler annonceres der for i TV og aviser. Hos f.eks. Call Me er de 9 førstnævnte mobiler også de mest solgte, men det er ikke et generelt billede af branchen, da de kan have en højere pris på Nokia N8 end konkurrenterne eller udsolgt af iPhone 4.
Vi har haft iPhone4, SE X10 Mini og Wildfire i top, men de 2 sidstnævnte er på retur og iPhone 4 får først et comeback, når den kommer i hvid eller måske først med en ny model. Lige nu er det HTC Desire HD og Nokia N8 der rykker - Hvis de ikke er udsolgt. Det bliver spændende at følge de nye Windows Phone 7 telefoner i 2011, men jeg tror de taber kampen mod Android, hvor der også er spændende nyheder på vej.
Det bliver også lidt gætterier, når man skal linkbuilde til nye mobiler, vi kan jo ikke satse på alle 250 mobiltelefoner, så man bliver nødt til at gætte lidt på hvilke telefoner teleselskaberne tager ind og hvilke af dem, som de målretter annonceringen på. Vi plejer nu at ramme meget godt