Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave auktionssoftware?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 1. Jun 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian,

Vi vil også gerne give et tilbud på udvikling af de ting i ønsker. Vi har stor erfaring i skræddersyet udvikling og tilpasning af systemer, bl.a. ekstra funktionalitet til web-shopper, hvor daglig dagens forretnings flow skal lettes.

Når jeres behov er afklaret og fastlagt, vil selve udviklingen gå ret stærkt. Idet, at vi har mange dygtige udviklere i vores datterselskab i Ru.

Du er velkommen til at kontakte os på 70 22 54 10.

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 16:26
Dato: 30-01-2007 16:20:33 Forfatter: Dimitri Hardorff Når det foregår på et plan, hvor du kalder mig en løgner, kan du debattere med dig selv. Take care ;)

men ok, jeg læste forkert, og læste det som om, at de fleste var flyttet. Det undskylder jeg, og jeg har rettet indlægget, men du kan godt argumentere for de andre ting, eftersom du har tilbudt et produkt.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:58
Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 18:28
Hehe...Sådan er det i alle forums. Ender tit med på online forums. For
at jeg også lige skal være med i den diskussion om dubli, nu vi er
igang, ser jeg den samme utrolige begejstring fra sælgere, som de
bondefangere der dengang hed pyramidespil. Men skal jeg have noget med
dubli at gøre, vil jeg have aktier i det. Gider ikke sidde og knokle
for at tjene penge til toppen. Begejstringen i starten af disse
systemer ender dog med at fuse stille ud af de fleste, når de finder ud
af hvor lang tid og arbejde det kræver at få noget ordentligt ud af
det. Men konceptet dubli er såmænd ok tror jeg, og har også potentiale
til at blive til noget, hvis folkene bag har millionerne til at skrabe
de købere og sælgere sammen der skal til for at lave en god forretning.

Nå, men angående qxl-softwaren, så er det noget der skal skræddersyes
præcist til qxl, og det er noget der kræver en længere forklaring, for
at kunne give et tilbud på. Det er jeg klar over. I kan evt. få adgang
til en af vores kontoer, for at få fornemmelsen af hvordan det
fungerer. Jeg kontakter nok jer alle på mail i første omgang, da jeg
umuligt vil kunne holde styr på det hele der skal til i hovedet :)

Billigt Hundeudstyr Online

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 20:52
Dato: 30-01-2007 16:19:07 Forfatter: nse
Jeg kan heller ikke holde mig i baggrunden, når et MLM produkt bliver blandet ind. Hvorfor er Dubli blandt verdens bedste shopsystemer? Jeg har været inde og surfe lidt rundt, og Dubli er vel bare endnu et auktionspricip ligesom QXL, Ebay mv. bare baseret på MLM-principper? Det er typisk MLM argumentation at kalde noget verdens bedste uden at høre ind til de basale og grundlæggende ønsker. Langt de fleste der søger en shop, søger jo ikke den slags shops, som Dubli tilbyder. Med så få varer som Dubli har, så tror jeg reelt, at den eksponering man får er meget ringe. Jeg ville i langt højere grad betale lidt til Ebay eller QXL og få den langt højere eksponering, og kvaliteten er sikkert langt bedre. Mange af de hits som Dubli får er sikkert af dårlig kvalitet, ligesom når jeg klikker ind, fordi Amino efterhånden er blevet spammet til med links til Dubli.

Hvordan kommer du frem til potentiel 200 mio. kunder? Er det eksisterende kunder, der allerede har handlet gennem Dubli, er det det ugentlige, månedlige eller årlige antal unikke hits? Eller dækker det bare over antallet af internetforbindelse i en vis del af verdenen?

Dimitri: Og lad os nu være ærlige overfor hinanden, når du skriver: ''Bla. derfor er flere af eBays powersellers skiftet til DubLi.''. Hvorfor har I ikke flere varer? Det kan ikke være mange. Hvis mange powersellers var skiftet, så var Dubli langt, langt, langt større end det sølle vareudbud, der er nu.

Hej nse

Faldt lige over dit indlæg, og tænkte at det fortjente et svar...

Grunden til, at man med DubLi''s nye shop system får adgang til over 200 millioner kunder worldwide er, at www.hotdigital.de stifter Martin Shein, nu sidder som chef udvikler på DubLi Futura (læs evt mere om ham her)... Det DubLi har udviklet, er et Multi-Chanel-Marketing Shop System, hvor man for € 49,- mdr. har adgang til et shop system hvis backoffice bl.a. indeholder følgende:

• Fuld oversigt

• Statestik over besøgende

• Markedsførings værktøj der let giver fuld adgang til samtlige prissammenlignings sider

• Auktions-software der understøtter bl.a. Auctionmaster og Yatego

• Shopsystemet kan benyttes på samtlige af de allerstørste portaler, såsom blandt andet eBay

• Shopsystemet kan bruges som individuel hjemmeside uden om DubLi

• Vare sat til salg i shopsystemet bliver gratis lagt til salg worldwide via DubLi

• Mulighed for at vælge mellem forskellige templates, samt mulighed for at custom designe disse

• Shopsystemet indeholder API der gør det let at importere allerede eksisterende vare databaser

• Betalings oversigt og mulighed for at have fuldt overblik over betaling, levering osv.

Kunne godt fortsætte, men vil hellere holde her... jeg arbejder pt. på at få sat en side op, der kan forklare alle disse detaljer til bunds, det er jo lidt lettere, hvis man får det præsenteret visuelt, ik?

Mht om DubLi bare er et almindeligt auktions koncept på linie med QXL og eBay, er en af de største forskelle, at begge nævnte sider, køre med nationale sider, og at du betaler for HVER side du ønsker at sælge på... men at DubLi også har en auktionsdel er helt korrekt... og en markedsplads ala dba.dk og et shop center... QXL har pt. ingen shopløsninger... eBay har, og over 100 af eBays største powersellers i tyskland, benytter www.hotdigital.de''s shop løsning... efter den 28/2-2007 vil disse så automatisk også komme til at kunne sælge vare på DubLi...

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)