Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave auktionssoftware?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 04:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi står og godt kunne bruge noget godt software til auktionssalg. Vi
har et fint system indbygget til hjemmesiderne og salg på ebay, men vi
mangler et godt program til qxl.dk

Vi sælger rigtig mange varer hver måned, og pt. bruger vi det indbyggede i qxl, men kunne godt tænke os et bedre program.

Vi får hver dag et excel ark, hvor alle købere osv. står på, og det
kunne muligvis integreres på en måde. Derudover skal der være en nem
registrering af de der har betalt, dem der skal rykkes efter f.eks 14
dage, osv. Det ville også være smart, hvis det kunne kobles på web-pack
hos post danmark, så der udskrives en seddel og automatisk sender
trackingnummer til kunden. Så skal det samtidig være, at når en køber
har vundet en auktion, men byder videre og vil have sendt samlet, at
varerne lægges på på en måde, men at der udsendes en elektronisk
faktura efter hver endt vare, så kunden selv kan bestemme, om de vil
betale for det de har købt indtil videre med det samme. Man kunne også
koble link på, hvor kunden sendes videre til kreditkort betaling. På
petdreams.dk tager vi næsten alle kort pånær diners klub, så kan de
betale derigennem, og vi derefter bare printer deres faktura ud og
sender, + de får den elektronisk.

Det er ret kompliceret, og der er flere ting jeg ikke har skrevet som
der kan snakkes om senere, men er der nogen der vil forsøge, og evt.
lave et tilbud på et program der ville spare os tid, og samtidig få
styr på de mange handler så tingene kommer i system?

Billigt Hundeudstyr Online

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 13:38
Du er velkommen til at ringe, eller skrive til mig...

Tlf: 28 55 04 77

Jeg udvikler kundespecifikke software løsninger.

Lad mig sige med det samme - det er umuligt at give etstimat på både tid og pris ud fra din beskrivelse. Der skal foreligge en omfattende kravsspecifikation før der kan komme noget seriøst ud af det...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:49
Hvis du søger auktionssoftware på en portal, kan du kontakte mig for en uforpligtende samtale.
DubLi kommer den 24. februar ud med deres helt nye shopsystem, hvori der også er auktionssoftware.
Dette er uden at overdrive, et af verdens bedste shopsystemer... På DubLi er der ift. eBay og QXL ingen listing fees, så sælger du ikke din vare, koster det dig ikke noget. Derudover er gebyrene mindre på DubLi. Bla. derfor er flere af eBays powersellers skiftet til DubLi.
Ønsker du at vide endnu mere om denne portal hvor der allerede nu er 200.000.000 potientielle kunder, skal du være velkommen til at kontakte mig helt uforpligtende på:
hardorff@gmail.com / mobil 29861080
Du kan også se mere på portalen: DubLi.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:27
Det var dog utroligt som folk prædker for dubli lige for tiden, jeg må ærlig indrømme jeg glæder mig til at der prikkes hul på den ballon og luften fiser af det igen. 

Som jeg læser Langvangs indlæg, søger han et system hvor de kan holde styr på deres QXL handler, hvilket jeg formoder dubli ikke formår, og slet ikke har til formål overhovedet. Derudover var det jo en ganske fin måde du fik skjult dit affliatenummer ;)

Nå men til selve opgaven, vi kunne også godt være interesseret i at give et tilbud på opgaven, men som min navnebroder påpeger er det vigtigt der udarbejdes en omfattende kravspecifikation først.

Du kan finde kontaktinformationer på os på venio.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 14:33
Dato: 30-01-2007 14:27:25
Forfatter: Martin Tygsen
Det var dog utroligt som folk prædker for dubli lige for tiden, jeg må ærlig indrømme jeg glæder mig til at der prikkes hul på den ballon og luften fiser af det igen.

Som jeg læser Langvangs indlæg, søger han et system hvor de kan holde styr på deres QXL handler, hvilket jeg formoder dubli ikke formår, og slet ikke har til formål overhovedet. Derudover var det jo en ganske fin måde du fik skjult dit affliatenummer ;)

Nå men til selve opgaven, vi kunne også godt være interesseret i at give et tilbud på opgaven, men som min navnebroder påpeger er det vigtigt der udarbejdes en omfattende kravspecifikation først.

Du kan finde kontaktinformationer på os på venio.dk

Hvis jeg ville skjule det ville jeg benytte tinyurl eller kortlink, det er udelukkende til Googles glæde jeg skriver linket på den måde ;) Er det okay med dig?
Mht. Dubli, er der flere og flere vindere og rigtige fornuftige mennesker der opdager at det er en fantastisk mulighed for at købe og sælge på nettet.
I modsætning til at du ønsker at min forretning går ned (pænt af dig Martin), håber jeg at din får fremgang i det nye år.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:36
Nu skal denne tråd ikke ødelægges af den slags, men vil lige påpege jeg ikke ønsker din foretning skal gå dårligt Dimitri :) Jeg glæder mig bare til at luften går lidt af Dubli, ikke ment på den måde at det skal gå ned, men så vi slipper for 5-6 indlæg om dagen her på amino der omhandler dubli i sammenhænge hvor det ikke rigtig hører hjemme.

Ang. dit affliate link, så lad den ligge :)

Du ønskes hermed også al held og lykke med din foretning i det nye år.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 14:39
Så var det mig der misforstod, det beklager jeg :)
Mht. Dubli tror jeg kun folk bliver endnu mere glade at høre på, for der er mange nyheder og rigtig fede ting på vej i det nye år, og det vil kun gøre folk endnu mere HYIPE :)
Det er så bla. min opgave at sørge for at indlæggende kommer til at ligge korrekt.

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 16:19
Jeg kan heller ikke holde mig i baggrunden, når et MLM produkt bliver blandet ind. Hvorfor er Dubli blandt verdens bedste shopsystemer? Jeg har været inde og surfe lidt rundt, og Dubli er vel bare endnu et auktionspricip ligesom QXL, Ebay mv. bare baseret på MLM-principper? Det er typisk MLM argumentation at kalde noget verdens bedste uden at høre ind til de basale og grundlæggende ønsker. Langt de fleste der søger en shop, søger jo ikke den slags shops, som Dubli tilbyder. Med så få varer som Dubli har, så tror jeg reelt, at den eksponering man får er meget ringe. Jeg ville i langt højere grad betale lidt til Ebay eller QXL og få den langt højere eksponering, og kvaliteten er sikkert langt bedre. Mange af de hits som Dubli får er sikkert af dårlig kvalitet, ligesom når jeg klikker ind, fordi Amino efterhånden er blevet spammet til med links til Dubli.

Hvordan kommer du frem til potentiel 200 mio. kunder? Er det eksisterende kunder, der allerede har handlet gennem Dubli, er det det ugentlige, månedlige eller årlige antal unikke hits? Eller dækker det bare over antallet af internetforbindelse i en vis del af verdenen?

Dimitri: Og lad os nu være ærlige overfor hinanden, når du skriver: "Bla. derfor er flere af eBays powersellers skiftet til DubLi.". Hvorfor har I ikke flere varer? Det kan ikke være mange. Hvis mange powersellers var skiftet, så var Dubli langt, langt, langt større end det sølle vareudbud, der er nu.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 16:21
Når det foregår på et plan, hvor du kalder mig en løgner, kan du debattere med dig selv. Take care ;)
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 16:22
Jeg har rettet det. JEg læste det som langt de fleste, men det ændrer ikke ved, at det bestemt ikke kan være mange, og dem der har gjort det går glip af en stor del af omsætningen..
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)