Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kurerservice for kun 10 kr pr km er det ok?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen min bror er i kurerservice branchen og idag har han sagt sin stilling op som vognmænd hos kurerfirmaet som han kørte for, han kunne ikke acceptere at kunderne blev dårlig behandlet , han sagde : Folk bliver til grin med deres egen penge, hvilket han har ret i.
Derfor er hans motto Danmarks billigste kurer service:

Ingen startsgebyr og ingen skjulte gebyrer kun 10 kr pr kørte kilometer det eneste krav er at der bliver betalt kontant ved levering. Hvordan kan han skaffe sig kunder , ikke fordi han er min bror men han er et rigtig godt menneske som går op i sit arbejde med liv og sjæl. Hvad syntes i om prisen?

Tilmeldt 2. Nov 10
Skrevet kl. 17:31

aften kørslerne den billigste ligger på 25 kr og han tager også kun 10 kr for aften og nat kørsel!

Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 186
Fra  Sportsbaren Skrevet kl. 17:41

Spørger du fordi, at du vil have svar, eller fordi, at du vil reklamere?

Ved at søge på emnet herinde finder man følgende tråd - der i øvrigt besvarer dit spørgsmål glimrende:-)

http://www.amino.dk/forums/t/66424.aspx

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 17:49

Er selv i branchen og 10kroner per kilomet lyder ganske DYRT. normalen er mellem 4 - 5 kroner plus moms per kilometer.

Tilmeldt 2. Nov 10
Skrevet kl. 18:00

4-5 kr hvor? vil gerne se bevis på det:-)

Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 186
Fra  Sportsbaren Skrevet kl. 18:05

Mon ikke diskusionen - som man også kan læse i det link jeg har smidt op - drejer sig om følgende:

afregner du fra A-B eller afregner du fra A-B og fra B-A.....

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 18:08

Jamen der hvor jeg er, er det prisen. Men det ender self i 8 - 10 kr. hvis du det er kun er den ene vej. For vi tager km for begge veje altså tur retur. Men hvis det er 10 kroner tur retur er det dyrt :)

Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:10

Der bliver vist talt forbi hinanden.  Normalt bliver der ved kurerkørsel kun afregnet en vej, dvs der bliver ikke afregnet retur kørsel.  Ved afregning ved kørsel en vej, så er de Dkk.10,00 meget normalt.

De Dkk. 4-5,00 er hvis der også sker afregning ved returkørsel. I sidste ende er det jo det samme :-)

Mvh,

Claus

Tilmeldt 2. Nov 10
Skrevet kl. 18:20

Lad mig forklare den sådan:  
Jens skal have kørt en pakke til helsingør fra rødovre der er foreksempel  50 kilometer det vil koste 50x10 kroner inklusiv moms.
Der vil ikke være startsgebyrer eller skjulte gebyrer.

Aften og nat kørsel vil være således nutidens priser ligger på 25 kr der vil han også tage 10 kroner inklusiv moms.

Tilmeldt 2. Nov 10
Skrevet kl. 18:21

Også tilbage til retur adresse vis afregning skal ske hos A fremfor B

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)