Så er det billigt nok :) Jeg klapper i :) |
hehehe
Så er det billigt nok :) Jeg klapper i :) |
Jeg er selv i kurer branchen som vognmand. Jeg kan slet ikke se hvordan du vil kunne overleve med de priser. Hvad med de mange firmaer som sender rundt i lokalområdet eks KBH. Skal jeg have en pakke fra Vesterbro til indre by kl. 16.00, der er 1,5 km, og så får du 15 kr for den tur. |
Mindste pris 100 kroner om det er 5 kilometer eller 10 |
HAn skal nok overleve så bare se at skaffe kunder |
Men du skrev ingen startgebyr - det er et skjult gebyr. Men okay, held og lykke til ham. Er den benhård konkurrence hvor kun de stærke formår at få et plus på kontoen :) |
Det mig der har tolket det forkert. Ingen startsgebyr vis kørsel kilometeren er 10 eller over, under 10 kilometer vil turen koste 100 kroner inklusiv moms, per kørt kilometer 10 kroner inklusiv moms både dag og nat kørsel. Ser frem til kunder |
Nice han har allerede fået sit første kunde herinde fra |
hvor er det Danmark køre nogle med taxi og ved flere steder i danmark bestemmer kommune en fast tax nogle er det højere og nogle lavere vil i hvert fald sige det skal ligge et par kr under taxen hvad det ligger i denne kommune f.eks. er jydske by til københavn taxi nogle gange ned til under 10 kr per kørt med taxi brev - pakker http://www.holstebrotaxa.dk/brevepakker med ellers når høre ordet taxi synes jeg ellers det forbindes med dyrt så dit må da være en del billigere end taxi |