Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Homeparty smykker

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mit første indlægAmino, efter at have kigget "over skulderen" et stykke tid.

(Og jeg skal nok gøre mere ud af min profil ved lejlighedWink)

Jeg har netop landet en aftale i USA med et større smykkefirma, der designer og sælger charms og beads som i nok alle kender fra Pandora, Troldekugler m.fl.

Jeg er blevet enig med firmaet om at lanceret smykkerne i Europa via Homeparty's og søger nu derfor folk der kunne være interesseret i blive Homeparty sælger af disse super flotte og moderne smykker.
Er du interesseret så send en PB, med dit navn og kontakt info. Er du i forvejen Homeparty sælger, med f.eks tøj fra Friendtex eller lignende ser jeg det som en fordel, og det må du meget gerne oplyse om.

Du forpligter dig ikke på nogen måde ved at sende en PB, det betragtes bare som en interesse tilkendegivelse, og jeg vil efterfølgende kontakte hver enkelt og snakke om mulighederne.

Der er hjemmeside og webshop på vej, og også en serie produkter er nu på vej over atlanten.

Smykkerne er som sagt vedhæng, der passer til alle gængse "systemer" som Pandora, Troldekugler m.fl.

Smykkerne er lavet på en kobberbase der er samme farve og har næste samme vægt som sølv. De er alle legeret med en kraftig Sterling 925 legering, der er op til 10 gange tykkere end de billige kopivedhæng fra Kina. At kobberbasen har samme farve som sølv, gør at det ikke kan ses, hvis legeringen efter længere tids intensiv brug, skulle blive slidt igennem.

Tilmeldt 3. Dec 10
Skrevet kl. 00:20

Spørgsmål er selvfølgelig også velkomne

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:27

Hej Jeg vil ikke være din homeparty sælger men måske vores virkosmhed kan hjælpe dig med at skaffe kunder 1. for dem der vil være sælgere 2. skaffe dem der vil bestille home party sælgere???Vi har haft en der har solgt tøj gennem homeparty , vi har uddelt omkring 5000 stk flyers i gladsakse området og jeg ved at vedkommende har fået bestillinger til partys.

Det er bare en tanke.

K.h Lina Lokaldistribution.dk- Danmarks billigste omdeling af flyers/reklame for din virksomhed!

Tilmeldt 3. Dec 10
Skrevet kl. 21:54

lokaldistribution.dk:

Hej Jeg vil ikke være din homeparty sælger men måske vores virkosmhed kan hjælpe dig med at skaffe kunder 1. for dem der vil være sælgere 2. skaffe dem der vil bestille home party sælgere???Vi har haft en der har solgt tøj gennem homeparty , vi har uddelt omkring 5000 stk flyers i gladsakse området og jeg ved at vedkommende har fået bestillinger til partys.

Det er bare en tanke.

K.h Lina Lokaldistribution.dk- Danmarks billigste omdeling af flyers/reklame for din virksomhed!

Hej Lina

Du er noteret :o)

Har sendt dig en netværksinvitation, så jeg hurtigt kan finde dig igen.

Tilmeldt 3. Dec 10
Skrevet kl. 12:30
Tilmeldt 3. Dec 10
Skrevet kl. 10:02

Til information kan siges, at dette ikke er et MLM koncept og man skal ikke have penge op af lommen for at komme i gang.

Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:21

Hejsa

Har læst dit indlæg og er interessert i at høre mere om det. Jeg er homeparty konsulent i forvejen, med tøj og kunne godt tænke mig lidt mere...:-)

send mig en mail på:  dekotina@hotmail.com

Med venlig hilsen

Tina

Fra Løgstør
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 18:08

PB Sendt
Mvh Henning

Tilmeldt 3. Dec 10