Hej Mit første indlæg på Amino, efter at have kigget "over skulderen" et stykke tid. (Og jeg skal nok gøre mere ud af min profil ved lejlighed Jeg har netop landet en aftale i USA med et større smykkefirma, der designer og sælger charms og beads som i nok alle kender fra Pandora, Troldekugler m.fl. Jeg er blevet enig med firmaet om at lanceret smykkerne i Europa via Homeparty's og søger nu derfor folk der kunne være interesseret i blive Homeparty sælger af disse super flotte og moderne smykker. Du forpligter dig ikke på nogen måde ved at sende en PB, det betragtes bare som en interesse tilkendegivelse, og jeg vil efterfølgende kontakte hver enkelt og snakke om mulighederne. Der er hjemmeside og webshop på vej, og også en serie produkter er nu på vej over atlanten. Smykkerne er som sagt vedhæng, der passer til alle gængse "systemer" som Pandora, Troldekugler m.fl. Smykkerne er lavet på en kobberbase der er samme farve og har næste samme vægt som sølv. De er alle legeret med en kraftig Sterling 925 legering, der er op til 10 gange tykkere end de billige kopivedhæng fra Kina. At kobberbasen har samme farve som sølv, gør at det ikke kan ses, hvis legeringen efter længere tids intensiv brug, skulle blive slidt igennem.
|
Spørgsmål er selvfølgelig også velkomne