Og jeg fatter det ikke - det er nok den side jeg har lavet flest backlinks til, PLUS leverandøren linker direkte til den side også, så det burde jo have en hel del værdi.. Men lige meget hvad hulan jeg gør, så vælger google at "overse" den side.. Er der nogen der kan gennemskue hvad der er problemet? Siden er egentligt ok indexeret, men lige præcist den her, hverken kan eller vil åbenbart..:O
Google webmastertools viser ikke noget problemer - så hvad sørn'sen sker der lige for det?
Fornemt du kunne gennemskue min "forjulebrandert-overskrift-stavefejl"..;-)))
Og ja - jeg ved det tager tid, - men siden har /er egentligt ok indexeret ellers, -og havde det været alle mulig andre sider end lige netop denne, havde jeg nok ladet mig spise af med det.. Men fordi det er en af mine vigtigste sider, og fordi jeg er ok tilfreds med min placering på google på et af mine vigtige søgeord, så bliver jeg lidt bekymret..
(placeringen på søgeord tilgår så min forside - hvor det burde være den førnævnte side der burde vises først på søgningen)
Tak for svar Marcel, -pudsigt nok har jeg selv tænkt det samme, -om jeg har været lige ihærdig nok... Selvom jeg nu nok er opmærksom på ikke at tilføje link alt for mange steder om dagen, og også varierer til de andre sider.. Men netop fordi siden er så vigtig har jeg nok været ekstra obs på den, især på det seneste fordi den ikke dukker op..
Men det du siger er altså; - at hvis jeg nu tager en slapper nogen dage, så er der måske en sandsynlighed for at den dukker op?:O
Marcel kan sagtens have ret i sin vurdering. Umiddelbart er der ikke nogen konkret kæp i hjulet at spotte.
Hvis du ikke oplever forbedringer indenfor en overskuelig fremtid, kan du eliminere siden og lave en ny med "samme" (dvs. ikke helt samme) indhold. Denne vil få en frisk indeksering og du vil muligvis på den måde for en placering du kan arbejde videre med. Forsøg ikke at være for aggressiv med linkbuildingen, men byg den lidt konservativt op.
Tilgiv det lidt vage svar, der dog kan være en løsning.
Overvej i øvrigt et nyt title tag. Det eksisterende prioriterer "skjorte til mænd" højere end det H-overskriften og URL'en fortæller siden omhandler. Hvis du vil fokusere på en bredere søgning end "seven seas skjorter" skal du i det mindste skrive skjorter i fjertal, så der står "skjorter til mænd," men jeg vil nu varmt anbefale dig at fokusere målretttet på sidens egentlige indhold så længe mærket har en kommerciel værdi.
Overvej desuden at have mærket med i dine produkttitler. Det vil være en absolut fordel for produktsiden, samt understøtte kategorien væsentligt.
Aughhh - der rammer du nok lidt min achilleshæl tror jeg - og måske sætter jeg mig mellem 2 stole her, hvor jeg -da jeg lavede det, synes den var "klokkeklar".. Men brandet er jo ikke specielt stærkt, derfor nedtoner jeg det nok lidt i mine overskrift og titles.. og netop denne side har jeg nok forsøgt at optimere til "skjorte", hvor den anden katagori jeg har mere går efter "flertal".. Men spørgsmålet er om jeg skal lave en overrodnet katagori med 2 underkatagorier, fremfor at have 2 selvstændige katagorier.. Men det er lidt et dilemma faktisk...
Men tak for input vedr. det andet med indexering - dit svar er nok hvad jeg selv have tænkt mig frem til, jeg ville bare godt lige have lidt mere vished.. Så tak for det!