Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave sådan et smart system her?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

http://www.fixiestudio.com/

Jeg skal bruge sådan et system som det med cyklen hvor man selv kan sammensætte sin cykel.

Jeg leverer selv alt grafik og billeder af alle elementer i forskellig farve og sådan.

Det jeg skal bruge er en form for system vil jeg tro, sådan så det rent teknisk kommer til at fungere ligesom det viste link.

Hvordan skal sådan noget laves? I Flash eller er der andre muligheder? Og ikke mindst; hvad koster det.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:37

Hey Frankenstein.

Jeg vil ikke sige det er et system i sig selv, da det er lavet i flash hvor der bliver sat forskellige billeder ind efter hvad du vælger, med sikker brug af xml så filen i sig selv ikke fylder så meget igen.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 2. Dec 10
Skrevet kl. 23:55

Hej Alexander,

Jeg ved ikke rigtig hvordan det er lavet, jeg synes bare at det er rigtig smart og jeg skal bruge noget stort set magen til. Er det noget du kan lave?

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 00:04

Hej

Jeg er nok lidt lidt anderledes indtillet til den måde de har valgt at vise cyklen frwm på jeg ville langt hellere kunne dreje cyklen rundt og zoom på den så man rigtig kunne se detaljer.

Preben

Tilmeldt 2. Dec 10
Skrevet kl. 00:36

Hej Preben,

Du har ret, det vil være en bedre løsning men ligger vi så ikke prismæssigt en del højere end hvis den bare skal ses fra siden?

Der er jo en masse dele som den besøgende skal kunne vælge mellem samt skifte farve på. Og hvis man samtidig skal kunne se dem fra alle vinkler så bliver det vel meget omfattende?

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 11:13

Hej

Jeg har sendt dig en pm.

Venlig Hilsen

Allan

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 12:15

Hej Frankenstein,

Hvis du er interesseret, så send en mail med lidt flere detaljer omkring dine ønsker til systemet, Jeg er sikker på at vores design team kan lave et tilsvarende system til dig.

Med venlig hilsen

Lars

Tilmeldt 2. Dec 10
Skrevet kl. 16:47

Hej alle sammen.

Tak for jeres indlæg.

Jeg har fundet en løsning og har derfor ikke brug for flere tilbud.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 16:54

Hej, 

evt. lidt off topic, men.

Jeg har en fabrik i europa der kan producere singlespeed stel, med livstidgaranti i alle farver, havde et magen projekt men det gik jeg væk fra. (mangel på tid)

men du kan sende mig en pm hvis du søger en levarandør af cykler og tilbehør. (Engros selv)

vh. Jakub Slusarek 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:02

Jeg vil faktisk også gerne vide hvad sådan noget kunne koste - så hvorfor alle de PM'er? :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)