Jeg vil ikke sige det er et system i sig selv, da det er lavet i flash hvor der bliver sat forskellige billeder ind efter hvad du vælger, med sikker brug af xml så filen i sig selv ikke fylder så meget igen.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Jeg er nok lidt lidt anderledes indtillet til den måde de har valgt at vise cyklen frwm på jeg ville langt hellere kunne dreje cyklen rundt og zoom på den så man rigtig kunne se detaljer.
Du har ret, det vil være en bedre løsning men ligger vi så ikke prismæssigt en del højere end hvis den bare skal ses fra siden?
Der er jo en masse dele som den besøgende skal kunne vælge mellem samt skifte farve på. Og hvis man samtidig skal kunne se dem fra alle vinkler så bliver det vel meget omfattende?
Hvis du er interesseret, så send en mail med lidt flere detaljer omkring dine ønsker til systemet, Jeg er sikker på at vores design team kan lave et tilsvarende system til dig.
Jeg har en fabrik i europa der kan producere singlespeed stel, med livstidgaranti i alle farver, havde et magen projekt men det gik jeg væk fra. (mangel på tid)
men du kan sende mig en pm hvis du søger en levarandør af cykler og tilbehør. (Engros selv)