God julemåned til jer allesammen ! Må den blive fyldt med nisser, juleslik, hyggelige julefilm og rigtig dejlig familiehygge
|
Tak tak - og i lige måde :-)
//
Heidi
God julemåned til jer allesammen ! Må den blive fyldt med nisser, juleslik, hyggelige julefilm og rigtig dejlig familiehygge
|
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Tak tak - og i lige måde :-) // Heidi |
Uhhhh - Julehygge! Elsker det! |
Mange tak Jimi! - og i lige måde. God jul til jer andre aminoer også :-) |
Ja jeg glæder mig til : Marcipan snebolde , chokolade knapper med krymmel på, æbleskiver og alt det andet mad Tændte stearinlys, ligge under en dyne på sofaen, friskbrygget kaffe på en vinterdag og kakao Og alle de gode julefilm, specielt : " Scrooged " og " Its a wonderful life " Juletid er også tid til hyggelig musik. Tony Bennet er julemusik for mig. Hyggeligt, rart og kærligt God jul, og se om du ikke kan hjælpe andre her i julen, om ikke andet så med det vigtigste her i verdenen : et smil
|
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Tak i lige måde,ønsker også alle andre Amino nisser en glædelig jul /Maibirtt Nielsen |
I ønskes alle en glædelig jul. Hver dag i december er en juledag for mig. Et stykke konfekt, en kop varm chokolade og nisser i lange baner. Hver dag er en fest, og mørket bliver hyggeligt, varmt og rart. Min pakkkalender er komplimenter. Hver dag giver jeg et menneske et kompliment. Det kan være kassemedarbejderen i supermarkedet, Det kan være en mor med børn på slæb og et træt udtryk, men kønne øjne, - ja, det kan være hvad som helst. I København kan man blive anholdt for den slags, men jeg er sikker på at når først overraskelsen har lagt sig, - så luner en kompliment. Men jeg har også en drillenisse på reverset i hele december ;-) Rig god fornøjelse med julen. Michael |
Rigtig glædelig jul til dig også! Mon ikke den bliver god - sneen er kommet, så nu mangler der bare nisserne :o)
Også glædelig jul til alle andre Amino'er! |