Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du gerne opleve Kinas største messe begivenhed?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Long Nguyen:

Hej Martin.

Vi vil selvfølgelig også vise rundt i Guangzhou, hvor du vil opleve forskellige seværdigheder, samt lære dig mere om kulturen og livet i Kina. Vi vil desuden også tage dig rundt til forskellige luksuriøse kinesiske restauranter, hvor du får oplevet traditionelt kinesisk mad osv.

Så det vil ikke kun være en messerejse, men også en oplevelsesrig tur af selve kulturen, livsstilen og byen.

Med venlig hilsen

Kim Long Nguyen 

Hej Kim.

Det lyder fornuftigt. Det vil jeg lige tænke over.

Bedste hilsner

Martin

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 17:08

Hej Allan.

Jeg glemte desværre lige at nævne at hele beløbet tilbagebetales, hvis turen bliver aflyst eller hvis du er forhindret i at deltage. Vi er desværre ikke medlem af rejsegarantifonden, men vi bestiller flybilletterne med afbestillingsforsikring for at være på den sikre side, hvis der nu skulle opstå noget.

Med venlig hilsen

Kim Long Nguyen

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:39

Kim Long Nguyen:

Jakodan.dk:

Er det bare mig, eller kan man ikke læse nogen steder hvornår det er fra og til?
Der står kun hvornår messen er og ikke hvilken dag/tidspunkt man flyver eller hvor mange dage.

Rettelse: der står April 15-19 (fase 1)
Betyder det at man flyver d. 15 og kommer hjem d. 19. april?

Vi kan selvfølgelig godt arrangere turen til fase 1 i stedet for, hvis du er interesseret i det, men det kommer an på, hvad flertallet har lyst til at se. Grunden til, at vi har valgt fase 2 som udgangspunkt, er fordi der indgår helligdage i det tidsrum, som måske passer bedst med de fleste.

Fase 2 ville passe fint, men det er ærgeligt, det ikke ligger i selve påskeugen, så kunne man bedre tillade sig at holde lukket - vi er desværre ikke nok ansatte til at min mand og jeg bare kan smutte en uges tid på alm hverdage.
Men hvis der kommer lign messer må du meget gerne have mig i tankerne (vi er interesseret i gaveindpakning og lign.)

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Skrevet kl. 11:23

MartinBøgesen:

Kim Long Nguyen:

Hej Martin.

Vi vil selvfølgelig også vise rundt i Guangzhou, hvor du vil opleve forskellige seværdigheder, samt lære dig mere om kulturen og livet i Kina. Vi vil desuden også tage dig rundt til forskellige luksuriøse kinesiske restauranter, hvor du får oplevet traditionelt kinesisk mad osv.

Så det vil ikke kun være en messerejse, men også en oplevelsesrig tur af selve kulturen, livsstilen og byen.

Med venlig hilsen

Kim Long Nguyen 

Hej Kim.

Det lyder fornuftigt. Det vil jeg lige tænke over.

Bedste hilsner

Martin

Hej Martin.

Det er helt iorden.
Du er altid velkommen til at kontakte mig, hvis du har nogle spørgsmål.

Godt nytår til dig.

Med venlig hilsen

Kim Long Nguyen 

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Skrevet kl. 11:31

Jakodan.dk:

Kim Long Nguyen:

Jakodan.dk:

Er det bare mig, eller kan man ikke læse nogen steder hvornår det er fra og til?
Der står kun hvornår messen er og ikke hvilken dag/tidspunkt man flyver eller hvor mange dage.

Rettelse: der står April 15-19 (fase 1)
Betyder det at man flyver d. 15 og kommer hjem d. 19. april?

Vi kan selvfølgelig godt arrangere turen til fase 1 i stedet for, hvis du er interesseret i det, men det kommer an på, hvad flertallet har lyst til at se. Grunden til, at vi har valgt fase 2 som udgangspunkt, er fordi der indgår helligdage i det tidsrum, som måske passer bedst med de fleste.

Fase 2 ville passe fint, men det er ærgeligt, det ikke ligger i selve påskeugen, så kunne man bedre tillade sig at holde lukket - vi er desværre ikke nok ansatte til at min mand og jeg bare kan smutte en uges tid på alm hverdage.
Men hvis der kommer lign messer må du meget gerne have mig i tankerne (vi er interesseret i gaveindpakning og lign.)

Hej Jakodan.

Jeg kan sagtens forstå din situation, men jeg skal nok give besked, hvis der kommer andre messebegivenheder. Det skal lige siges, at vi tager til Canton Fair hvert halve år, som bliver holdt igen til oktober 2011, men jeg skal nok give besked, når det er.

Hvis vi finder nogle fornuftige producenter, som har noget at gøre med gaver, gave indpakninger og lignende, vil jeg også give dig besked, hvis du er interesseret. 

Jeg tilføjer dig lige på mit amino-netværk.

Fortsat god dag til dig og rigtigt godt nytår.

Med venlig hilsen

Kim Long Nguyen

Fra Holbæk
Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:18

Hej Kim.

Lige et par hurtige spørgsmål.
Hvilken lufthavn i DK, vil vi tage afsted fra?
Så vidt som jeg kan se på jeres hjemmeside, så er prisen inkl. adgang til messen?

bedste hilsner

Martin 

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 11:48

Det lyder spændende, jeg er i Vietnam i den periode.

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Skrevet kl. 14:36

ComOnline.dk - Kenneth Egebjerg:

Det lyder spændende, jeg er i Vietnam i den periode.

Hej Kenneth.

Jamen, så er du ikke så langt væk fra Kina til den tid.
Hvis du er interesseret, kan vi lave en speciel aftale, siden du er i Vietnam.
Prisen vil selvfølgelig være lavere.

Med venlig hilsen

Kim Long Nguyen

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Skrevet kl. 14:37

Martin Bøgesen:

Hej Kim.

Lige et par hurtige spørgsmål.
Hvilken lufthavn i DK, vil vi tage afsted fra?
Så vidt som jeg kan se på jeres hjemmeside, så er prisen inkl. adgang til messen?

bedste hilsner

Martin 

Hej Martin.

Vi tager afsted fra Kastrup lufthavn, og ja, prisen er inkl. adgang til messen.
Hvis du har yderligere spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte mig.

Med venlig hilsen

Kim Long Nguyen

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 18:02

Hej ,

Lyder super spændende, På jeres hjemmeside står der introduktionskursus i maj i København, men hvis det bliver fase 1 er det jo i april selve turen . ?

Ville være lidt spild med introduktion efter man er hjemvendt ? Geeked

Mvh
Michal Johansen

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)