Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vurdering af website

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sammen med mine to venner lavet en virksomhed, hvor vi erstatter de små aluminiumsrammer omkring fyrfadslys. Vi har derfor oprettet en hjemmeside, hvor man kan læse lidt om vores virksomhed, hvad vores produkt er osv.

Jeg håber, at der er en der har tid og lyst til at vurdere hjemmesiden, og evt komme med ris og ros

http://www.freewebsite.dk/easylight/forside.php

Mvh. Jonas Færgemann

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:27

Hej Jonas,

Uden at være den store haj indenfor programmering og design, så vil jeg sige, at ..

... Hvis I mener det her seriøst, så skal I købe et domæne i stedet for at bruge freewebs.
... At I skal bruge noget mere seriøst end freewebs. Hvis I ikke har råd til en programmør, så prøv med wordpress.

- Jeg er som sagt ikke så garvet indenfor dette område, så vent eventuelt på en anden erfaren bruger kommer med et input. Smile

Med venlig hilsen
Jirya

Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:34

okay tak for rådet

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 13:34

Hej Jonas,

Jeg kan kun give Jirya ret. Med mindre at det kun er en meget lille del i jeres markedsføringsstrategi og kun er et slags "visitkort", som i øvrigt virker en smule uprofessionelt, så vil jeg også råde jer til at bruge en sjat penge på et domæne.

Dertil føjer jeg at indholdet er lidt tyndt, jeg aner intet om jeres færdige produkt; lad mig se nogle billeder :-) !!

- og måske er det ikke det rette website for en gæstebog.

Derudover kan jeg kun anbefale jer at I benytter Wordpress og sætter jer ind i basale ting omkring hjemmesider som eksempelvis: grundlæggende SEO og lidt omkring webusability.

Hvis I derimod har et lidt større budget, så synes jeg bestemt at i skal betale jer fra det. Det ville ikke være helt uklogt at drøfte en god hjemmeside og et par markedsføringsstrategier, hvis I selv mener at jeres firma er det værd - og I vil et sted hen med det.

I kan eventuelt kontakte mig for et tilbud, hvis I finder ud af at det er den løsning I går efter.

Held og lykke med projektet!

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 13:45

Designet i sig selv er ok...

1. Køb domænet i stedet for at bruge en gratis tjeneste.

2. Få jer et logo, så man kan genkende jer

3. Hvad koster det, og hvad kræves der?  Sæt det på hjemmesiden så kunderne ved det med det samme.

4. Billeder, det er en ting at beskrive produktet, noget andet er at vise det med billedet. Når en kunde ser billedet af produktet skaber det en ro og ikke uvished. Sæt billeder op.

5. Hvem er i, kom med en lille beskrive.

6. Husk at billeder ikke skal have hvide kanter som i har nu, det ser ud som om i bare har hugget billedet et sted og sat det ind..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:50

køb jeres eget domæne

lav en side med billeder , ingen på nuværende der fortæller om produkt

for kort produkt beskrivelse til at fattet produkt hvad det går ud

wordpress er et af de meste simple gratis CMS syster der findes så det ville jeg bruge , til den nye hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 15:12
Jeg kan ikke få siden frem??

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 16:16

Har du taget siden ned igen, eller??

Venlig hilsen - Martin G. Larsen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)