Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FEEDBACK: Logo

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer!

Vi har lige lanceret en ny service for unge studerende. Webportalen er dog stadig i beta-udgave, men der arbejdes hårdt på udviklingen af sitet.

På sitet kan du finde en online formelsamling, som indeholder matematik formler.

Vi vil gerne have vores logo bedømt, besøg vores side og giv venligst et feedback!

Tak på forhånd og fortsat god aften! Skype-Wink

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 22:07

Hej

Jeg synes, at det er et flot logo. Ser meget professionelt ud og udstråler seriøsitet. Men for mig at se, så siger det ikke meget om jeres webportal. Det behøver det måske heller ikke - det kommer selvfølgelig an på, hvad I vil med logoetSmile.

www.OnlineOutwear.dk - Canadisk kvalitet, rimelige priser, fri fragt! Spar optil 20 % på udvalgte varer!

Fra København
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 142
Fra  ennovation Skrevet kl. 09:42

Jeg syntes det er et ret pænt logo. Meget "tidspassende".

Gode farve kombinationer, dog hvis man skulle være rigtig kritisk så er der god overgang fra fane 1 til 2, 2 til 3 men fra 3 til 4 så falder de sammen da de næsten er samme farve, men som sagt kan det jo være en del af designet.

Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 12:30

Hej Luqo.

Jeg synes at logoet ser godt ud, men vil pointere at det ikke giver nogen mening i forhold til jeres ydelse.
Man skal tænke på at logoet skal bruges som genkendelse og når vi som forbruger skal genkende noget forbinder vi det instinktivt med vores oplevelse der er forbundet med det. Dvs. at hvis jeres brugere leder efter noget der har med formler og matematik at gøre vil det skabe hurtigere genkendelse med et logo der også udstråler dette.

Som sagt er det flot det der er lavet men hvis I på sigt vil have en større effekt ud af det ville jeg prøve noget der reflekterede mere jeres produkt.

Hvis du vil have en mere præcis snak om det kan du skrive direkte til mig, det er lidt nemmere for mig at give gode råd med et lidt mere indgående kendskab.

Du kan se mere om hvad jeg beskæftiger med på vores hjemmeside www.activeinsight.nu.

Lars P. Andersen
MediaSafe - www.mediasafe.dk 

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 08:40

Hej Luqo

Jeg synes logoet er utrolig rammende. Jeg har selv studeret fysik på Kbh. Uni (Cand. Scient), og dette logo giver mig mindelser om Mathematicas logo og designlinje, men uden at være en kopi. Alene af denne årsag synes jeg helt klart i skal holde fast. Jeres målgruppe vil helt klart med det samme forstå jeres logo!

Venlig hilsen Jesper Nissen

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 23:03

Jeg synes logoet udstråler kvalitet, men jeg får ikke tanker om at det er lavet til et webportal for studerende. men istedet er min første tanke noget med en frisør salon da jeg straks tænker på en mohawks!

Så kunne egentlig godt tænke mig, at hører hvorfor logoet skulle se netop sådan ud?

......

Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 23:08

Super simpel side..

Hvad med noget link samarbejde med http://www.wolframalpha.com/ ?

Og jeg ville nok smide en lækker designet pdf med alle formlerne på.. 

Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:13

Meget godt logo - Clean and simple, passer godt til siden. Nedenunder logoet kunne I skrive en lille tagline, f.eks. 'Din genvej til .....' :)

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 23:31

Fantastisk logo! Det ligner sådan et logo der kunne pryde en service på størrelse med Google. Helt seriøst - det er virkelig fedt!

Hvorvidt det afspejler jeres (pæne) sides indhold, skal jeg ikke gøre mig klog på - jeg har ikke interesseret mig for matematik siden 3. g, og ikke engang dengang fulgte jeg med for alvor ;-)

Men fin side, super fedt logo og når i får udbredt siden til at dække engelsk, tysk osv. også, så tror jeg også i får et ganske fint besøgstal!

Mvh

Peter

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 07:39

Jeg synes også det er et grafisk rigtig flot logo Yes og flotte farver, som udstråler seriøsitet og let ungdom.

Men selve idéen til logoet, ved jeg ikke hvad har været! Hvad er sammenhængen mellem matematikformler og de blå strittere? Et logo bør forstås med det samme og ikke "efterforklares". Man kan selvfølgelig også sige at det bare er pynt/lir, men man føler lidt at man har behov for en grund til at det ser ud som det gør.

:-) Dorthe

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)