Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1000 kr. på budgettet?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,  

Jeg er en ung fyr som går på HHX, som har gået med tanken om at lave et sjov eksperiment. 

Eksperimentet går ud på at jeg vil starte med en konto på 1000 kr, og så se hvor meget den er oppe på når der er gået en måned. 

Så er mit spørgsmål til jer, hvad synes i at jeg skal bruge 1000 kr. på, så de kan få lov at vokse på en måned? :)  Eksempel. et vareparti :) 

- Mads Ulbæk

Sælger nu min Affiliate side, da jeg ikke har tid til to Ny-mobil.dk ! 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har planer om hvordan du får solgt et vareparti kan du da sikkert godt købe sådan et.. Men for 1000 kroner får du ikke ret mange varer, medmindre det er nogle fandens billige enkelte varer..

Jeg ville nok bruge pengene på en god weekend og så bruge tiden på at planlægge hvordan jeg vil overtage verdensherredømmet!

Og det vil jeg så starte på mandagen efter!

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Skrevet kl. 18:35

Okay, tak for dit svar, men nu vil jeg gerne prøve mit projekt af. Andre der har nogle svar? :-)

- Mads Ulbæk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 18:37

Har for sjov selv gjort det samme :-) For på den måde at skrabe kapital sammen til et nyt projekt. Den gik hjem tidligere på efteråret så bare klø på!

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Skrevet kl. 18:39

M.P:

Har for sjov selv gjort det samme :-) For på den måde at skrabe kapital sammen til et nyt projekt. Den gik hjem tidligere på efteråret så bare klø på!

Lyder fedt. Hvad gjorde du? :-=

- Mads Ulbæk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 18:47

Jeg fandt et mindre parti vare til maks 1000 kroner samt brugtvare som folk bare skulle af med. Brugte tiden på at sælge privat. Grunden til maks beløbet var at jeg så ikke risikerede så meget ad gangen og det gav ret hurtigt en god fortjeneste hvis man er opmærksom på diverse brugtmarkeder online :-)

Husk altid at gøre opmærksom på alt omkring varen, defekter eller fejl. Så sælger du nemmere og hurtigere

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 18:49

Lav en kvalitetsblog. For 1000 kroner kan du godt få dig et webhotel, et domæne og lidt adwords :-)
Held & Lykke projektet!

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 19:11

Mads Ulbæk:

Så er mit spørgsmål til jer, hvad synes i at jeg skal bruge 1000 kr. på, så de kan få lov at vokse på en måned? :)  Eksempel. et vareparti :) 

Investere i .com domæne navne. På grund af den økonomiske krise er der mange, der pt. sælger deres domæner til et rigtigt lavt pris. Brug din 1000 kr. på at købe 1-2 gode domæner. Husk hellere kvalitet end kvantitet.

Og her taler jeg udelukkende om internationale domæne-endelser, da det som bekendt ikke er tilladt at registrere .dk-domæner med henblik på videresalg. Smile

Hvis du har brug for et par gode råd med hensyn til hvordan du skal finde og vurdere hvad der er godt/dårligt domæne, er du velkommen til at PM mig.

Held og lykke med dit forsøg.

Kommer snart...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:12

Patrick Olsen:

Lav en kvalitetsblog. For 1000 kroner kan du godt få dig et webhotel, et domæne og lidt adwords :-)
Held & Lykke projektet!

Held og lykke med at skabe overskud på en blog indenfor en måned, lol ;-)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Sailport Skrevet kl. 19:15

Umiddelbart vil jeg da sige, at du skal investere de 1000 kr i aktier.

Find en aktie med lav kurs måske omkring 1, og køb for 1000kr af disse. Lad os nu sige kursen på aktien stiger 0.5, så kursen i alt bliver 1,5. Det lyder måske ikke af meget, men den er faktisk steget med 50%, og hvis du sælger aktierne kan du så trække 1000+50%= 1500 kr ud. Disse investeringer kan du gøre på den samme dag, altså køber om morgenen og sælger om eftermiddagen. Så når du har solgt aktierne, skal du dagen efter investere de 1500 kr, og håbe at du får lige så god indtjening igen.

Hilsen Nicklas

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)