Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God ide at vise nummer ved telefonsalg til private

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det en god ide at gøre dette?

 

 

Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

syntes man som standard skal ringe anonym, da man kan blive ringet op døgnet rundt, af personer der ikke tog telefonen da du ringede.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg bliver ringet op fra et hemmeligt nummer, vil jeg ofte lade være med at tage telefonen, da jeg netop sidder med tanken, at det er en telefonsælger. Måske en arbejdsskade, da jeg ofte blev ringet op af diverse potentielle leverandører, som ville sælge det ene eller det andet.

Så for mit vedkommende er hemmeligt nummer et no go og risiko for, at jeg ikke svarer.

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

nu mente jeg at man bruge et særligt nummer til at ringe ud med.

 

 

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

nu ved jeg godt dit spørgsmål ikke går på om hvorvidt du overhoved skal benytte den form for salg til private. Men findes der ikke andre måder at nå dine mulige kunder? Jeg personligt bliver godt muggen når jeg får ødelagt min dyrbare tid af tlf.sælger. Derimod bliver jeg ringet op af en sælger i forbindelse med firmaet får jeg en fornuftig dialog, og her fortrækker jeg vis nr.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Bo Lyhne:

Hvis jeg bliver ringet op fra et hemmeligt nummer, vil jeg ofte lade være med at tage telefonen, da jeg netop sidder med tanken, at det er en telefonsælger. Måske en arbejdsskade, da jeg ofte blev ringet op af diverse potentielle leverandører, som ville sælge det ene eller det andet.

Så for mit vedkommende er hemmeligt nummer et no go og risiko for, at jeg ikke svarer.

 

Sådan har jeg også, VIASAT har en eller anden syg ide med at ringe til mig imellem 20-22 om aftenen, så når jeg i det tidsrum ser den ringe og min store knægt er hjemme ( han har hemmeligt nummer) så kan den ringe lige så tosset den vil, dem der vil have fat i mig på det tidspunkt pleker at kunne finde ud af at lægge en besked :-)

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 02:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke se, hvad det er du sælger, men du er selvfølgelig helt klar over, at det er meget begrænset (aviser, bøger og forsikring), hvad man uopfordret/uden tilladelse må ringe til private om. Viasat m.fl. må kun ringe, hvis man har givet accept til det. Det sker ofte ved, at man har deltaget i en eller anden konkurrence på nettet, hvor man har accepteret nogle konkurrencebetingelser.

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 02:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er bekendt med reglerne vdr telemarketing til private.

 

Jeg har selv arbejdet som phoner, og man hører da dem der ikke kan lide at blive opringet fra et skjult nummer.

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er phoner... arbejder på flere opgaver hvert dag...

Jegviser altid nummer, fordelen er at folk som regel tager telefonen. ulempen er tilbagekald a la " hej det er bent, jeg kan se du har haft ringet?" øøøhhh nåååå Bent gu ved hvad jeg lige ville sælge til dig.

Så.. fordele og ulemper ved begge dele, det må du overveje med digselv

mvh jannie

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en god ide både at vise nummer til private og til professionelle. Det giver altid et signal af at være utroværdig, hvis man ikke står ved, hvem man er.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)