Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God ide at vise nummer ved telefonsalg til private

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Nørresundby
Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Jeg driver til daglig et telemarketingsfirma. Min erfaring siger mig at der er en lille del af private emner der falder fra, hvis man laver outbound med hemmeligt nummer. Dog skal du have i tankerne, at hvis du vælger at ringe med vis nummer, vil du i løbet af kort tid modtage rigtige mange opkald - fra de emner som du ikke har fået kontakt med. Min anbefaling ring med hemmeligt nummer. 

Bedste Hilsner 

Løvstrøm

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 09:12

Simon Løvstrøm Christensen:

Hej Michael,

Jeg driver til daglig et telemarketingsfirma. Min erfaring siger mig at der er en lille del af private emner der falder fra, hvis man laver outbound med hemmeligt nummer. Dog skal du have i tankerne, at hvis du vælger at ringe med vis nummer, vil du i løbet af kort tid modtage rigtige mange opkald - fra de emner som du ikke har fået kontakt med. Min anbefaling ring med hemmeligt nummer. 

Bedste Hilsner 

Løvstrøm

Tak for dit svar

De opkald kan man nemt håndtere i dialern, man får ju op kundekortet på den der ringer op, såfremt denne ringer fra samme nummer som han er blevet ringet på.  

Også ved man jo også hvad man har forsögt sälge til ham.

vh

Michael

Fra Tikøb
Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 44
Fra  DANSK TEKNOLOGI A/S Skrevet kl. 09:36

For mig er der ingen tvivl. Brug "vis nummer".

Både hjemme og på arbejde vil jeg når der ikke vises nummer tænke useriøs telefonsælger og har formuleret mit NEJ TAK når røret løftes.

God jul

Steen

Fra Nørresundby
Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:55

Hvis det er dig muligt at bruge dataene fra indgående opkald. Skal du da ringe med synligt nummer, alt andet vil da være dumt. Det er gratis data! 

Du vil nå ud til flere ved at ringe med vis nummer. 

Bh

/Løvstrøm

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)