Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den største SEO nyhed i 2010

Side 6 ud af 7 (63 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 18:54

Jeg vil lige høre får mand 40 nye links i månden alså efter 3 månder 120 stk ?
Bliver det hele sletede igen, hvis mand stopper abomanet ?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:47

Bruno Høiberg:

Jeg vil lige høre får mand 40 nye links i månden alså efter 3 månder 120 stk ?
Bliver det hele sletede igen, hvis mand stopper abomanet ?

Hej Bruno

Et rigtigt godt spørgsmål (og noget jeg vil tilføje FAQ'en lige om lidt).

Du får links fra 40 domæner og vi kan sætte op til 5 links på hvert domæne (altså op til 200 links per måned - bemærk dog at ikke alle sites vi bygger på understøtter 5 links, men langt de fleste gør).

Du har fuldt ejerskab over alle links der bliver oprettet også selvom du annullerer vores service. Du modtager også en rapport med brugernavn og password til alle de sites vi har oprettet en bruger på, så du selv kan gå ind og ændre dem efterfølgende. På denne måde får du fulgt ejerskab over links'ne.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:34

Notebookonline.dk:

Og her komme så fejlen:

Siden accepterer ikke Danske tegn !!!!
Jeg har feks. et keyword, der hedder 'Strømforsyning' , hvilket ikke gemmes.

Det er det samme der er galt med de øvrige felter.
Dette skal nok lige rettes da vi ellers ikke har så meget at bruge det til :-)

Fejlen er rettet og det er igen muligt at bruge danske tegn i keywords/biografi. Der er også sendt en mail til alle kunder.

Vi er meget tæt på at lukke for tilmeldinger til servicen.

Der er kun et par pladser igen ud af de 20 første som vi kan tage ind.

Jeg arbejder hårdt på at se om vi kan udvide kapaciteten, men kan pt ikke love det.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 10:08

Hej Rasmus

Kan du fortælle hvornår der kommer info til os vedr. de sider vi har fået links på ?

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 10:10

Hej Rasmus,

Er det muligt at få en liste med de domæner der linkes fra?

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 10:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:31

Sund-og-Smuk.dk:

Hej Rasmus,

Det er altid godt at køre et vis samarbejde med dem der hjælper en så man får den rette SEO hjælp , nogle er meget aktive på de diverse forummer, derved mindre værd for dem andre er det mere værd for og jo det er billigt , med man må selvfølgelige fokusere på at sprede hvor man får links fra , så man får største udbytte ud ad sine penge,

hvor links fra er meget relevante for de fleste og vi er mange iværksættere, der laver meget selv.

hvor er man mindste dygtigt på skal man også tænke på , er du dårlige til artikler skrivning lig denne opgave ud .

Elsker du at debattere aktive på masser af forummer henter du en del links derfra .

forklare og tænk hvad  er  du bedste til , jeg er smadre dårlige til artikler skrivning jeg er ordblind , så bytter nogle gange rundt på ord , så smart for mig at ligge denne opgave ud , da tiden jeg bruger på dette, er for lang tid ,derved kan jeg komme længere og billigere ved selv at lave noget andet SEO

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:24

Notebookonline.dk:

Hej Rasmus

Kan du fortælle hvornår der kommer info til os vedr. de sider vi har fået links på ?

Der kommer rapporter ud på december linkbuildingen enten senere idag eller imorgen. Du kan også fange mig på support SNABEL-A backlinks.nu (der bliver der svaret lidt hurtigere :)).

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:27

Sund-og-Smuk.dk:

Hej Rasmus,

Nej desværre. Den holder vi ind til kroppen. Det er primært community/forum sites vi bygger på (på profilsiderne) så der findes mange af denne slags lister der flyder omkring på nettet

Produktionsteamet har dog brugt tid på at finde de sites de bruger så vi kommer ikke til at frigive vores liste. 

Se evt. et eksempel på een af siderne i vores FAQ. (findes også et sted her i tråden)

Side 6 ud af 7 (63 indlæg)