Tak for det. |
Jeg vil lige høre får mand 40 nye links i månden alså efter 3 månder 120 stk ?
Bliver det hele sletede igen, hvis mand stopper abomanet ?
Tak for det. |
Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.
Jeg vil lige høre får mand 40 nye links i månden alså efter 3 månder 120 stk ? |
Hej Bruno Et rigtigt godt spørgsmål (og noget jeg vil tilføje FAQ'en lige om lidt). Du får links fra 40 domæner og vi kan sætte op til 5 links på hvert domæne (altså op til 200 links per måned - bemærk dog at ikke alle sites vi bygger på understøtter 5 links, men langt de fleste gør). Du har fuldt ejerskab over alle links der bliver oprettet også selvom du annullerer vores service. Du modtager også en rapport med brugernavn og password til alle de sites vi har oprettet en bruger på, så du selv kan gå ind og ændre dem efterfølgende. På denne måde får du fulgt ejerskab over links'ne. |
Fejlen er rettet og det er igen muligt at bruge danske tegn i keywords/biografi. Der er også sendt en mail til alle kunder. Vi er meget tæt på at lukke for tilmeldinger til servicen. Der er kun et par pladser igen ud af de 20 første som vi kan tage ind. Jeg arbejder hårdt på at se om vi kan udvide kapaciteten, men kan pt ikke love det. |
Hej Rasmus Kan du fortælle hvornår der kommer info til os vedr. de sider vi har fået links på ? |
Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.
Hej Rasmus, Er det muligt at få en liste med de domæner der linkes fra? |
Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.
Troede egentligt det var lidt farligt at få en masse Link fra såkaldte linkfabrikker og at google kan finde på at straffe det.
Mvh. hilsen Per KeramikLaden |
Det er altid godt at køre et vis samarbejde med dem der hjælper en så man får den rette SEO hjælp , nogle er meget aktive på de diverse forummer, derved mindre værd for dem andre er det mere værd for og jo det er billigt , med man må selvfølgelige fokusere på at sprede hvor man får links fra , så man får største udbytte ud ad sine penge, hvor links fra er meget relevante for de fleste og vi er mange iværksættere, der laver meget selv. hvor er man mindste dygtigt på skal man også tænke på , er du dårlige til artikler skrivning lig denne opgave ud . Elsker du at debattere aktive på masser af forummer henter du en del links derfra . forklare og tænk hvad er du bedste til , jeg er smadre dårlige til artikler skrivning jeg er ordblind , så bytter nogle gange rundt på ord , så smart for mig at ligge denne opgave ud , da tiden jeg bruger på dette, er for lang tid ,derved kan jeg komme længere og billigere ved selv at lave noget andet SEO |
Nej desværre. Den holder vi ind til kroppen. Det er primært community/forum sites vi bygger på (på profilsiderne) så der findes mange af denne slags lister der flyder omkring på nettet. Produktionsteamet har dog brugt tid på at finde de sites de bruger så vi kommer ikke til at frigive vores liste. Se evt. et eksempel på een af siderne i vores FAQ. (findes også et sted her i tråden) |