Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Ingrowth.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Vi har nu fået lidt gang i Ingrowth.dk som er en iværksætter blog med en masse interessant indhold. 

Vi vil meget gerne have lidt feedback, på siden.

Hvad synes i om siden?

Er der noget der kunne gøres bedere, eller laves om??

Fra Hjørring
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Designmæssigt syntes jeg, at siden er meget pæn - dog ikke så spændende.

Jeg har læst lidt om bloggen, og jeg tror at I skal fokusere lidt på, at kategoriopdele siden. Da iværksætter verdenen er kæmpe stor med mange spændende emner, tror jeg hurtigt at siden vil blive rodet hvis alle emnerne blandes.

Kortegaard

Tryk på tøj - Design dit eget tøj.- DesignShirt.dk

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Kortegaard:

Hej.

Designmæssigt syntes jeg, at siden er meget pæn - dog ikke så spændende.

Jeg har læst lidt om bloggen, og jeg tror at I skal fokusere lidt på, at kategoriopdele siden. Da iværksætter verdenen er kæmpe stor med mange spændende emner, tror jeg hurtigt at siden vil blive rodet hvis alle emnerne blandes.

Kortegaard

Hej Martin,

Tak for feedback.

Designmæssigt har vi forsøgt at lave et "clean design" som skal se godt ud, og ikke se helt vildt ud. Men har du nogle ideer til hvad der kunne gøres bedere med designet??

Ja vi skal have lavet kategorier på siden, det har du helt ret i. Det vil komme inden længe Smile

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Pæn og simpel side...

Men jo som Martin også nævner det, skal i opdele siden i kategorier når der kommer flere artikler på.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander R. B:

Pæn og simpel side...

Men jo som Martin også nævner det, skal i opdele siden i kategorier når der kommer flere artikler på.

Hel Alexander,

Tak for feedback Smile

Fra Hjørring
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det var sq et godt spørgsmål :-) Designet er flot og der er som sådan ikke noget galt med det, det udstråler måske bare ikke så meget "iværksætter".

Tryk på tøj - Design dit eget tøj.- DesignShirt.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Rigtig fin side i har lavet. Der skal bare mere indhold. Har lige bidraget med en kommentar, da I havde et interessant emne. Derudover tror jeg også der er en lille fejl med linket oppe i højre hjørne. Der vises en url. Ved ikke om den skal være der.

Held og lykke med bloggen

Mvh. Peter

billige tonere 

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Munck:

Hej Mark,

Rigtig fin side i har lavet. Der skal bare mere indhold. Har lige bidraget med en kommentar, da I havde et interessant emne. Derudover tror jeg også der er en lille fejl med linket oppe i højre hjørne. Der vises en url. Ved ikke om den skal være der.

Held og lykke med bloggen

Mvh. Peter

billige tonere 

Hej Peter,

Tak skal du ha :)

Jo det er skam meningen med det oppe i højre hjørne. Det er faktisk en twitter bar Smile 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan godt lide siden. Den er overskuelig, pæn og simpel. Den mangler selvfølgelig en masse indhold,  men det kommer forhåbentligt med tidenSmile.

Den første blog man ser på forsiden er utrolig lang, og man skal scrolle i lang tid før man kommer ned til de resterende. Den burde måske være 1/4 så lang, og så med en "læs mere"-funktion, ligesom de andre blogs har.

Mvh
Henrik Kristensen 

www.OnlineOutwear.dk - Canadisk kvalitet, rimelige priser, fri fragt! Spar optil 20 % på udvalgte varer!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)