Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

5000 KR for en standard lejekontrakt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Nov 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har lejet nogle erhvervslokaler til kontorbrug i en andelsboligforening. Lejen og lokalerne er fine.

Andelsboligforeningens administrator har sendt mig en lejekontrakt og kræver et gebyr på KR 5.000 for den ydelse. Kontrakten er nøjagtig magen til forrige lejers kontrakt og det kan umuligt have taget administratoren mere end 5 minutter at udfærdige den.

Jeg syntes prisen er helt hen i vejret! Er der nogen der ved om det er normal praksis for lejekontrakter at administratoren har mulighed for at score nogle nemme penge? Og er der nogen regulering af den slags gebyrer? Jeg kunne klage eller nægte at betale, men så mister jeg også lokalerne ... og dem vil jeg jo gerne have :)

På forhånd tak,

Kasper

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 10:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Læg de 5000 kr. oven i depositum og hvor tilfreds du er med huslejen og vilkårene iøvrigt, - og vurder så ud fra en helhed.

Hvor let andre tjener deres penge er ligegyldigt, det handler alene om du er vilig til at betale prisen for det du skal bruge.

Andelsboligsektoren har altid været kendt for økonomisk kreativitet.

Michael

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kana1999:

Hejsa

Jeg har lejet nogle erhvervslokaler til kontorbrug i en andelsboligforening. Lejen og lokalerne er fine.

Andelsboligforeningens administrator har sendt mig en lejekontrakt og kræver et gebyr på KR 5.000 for den ydelse. Kontrakten er nøjagtig magen til forrige lejers kontrakt og det kan umuligt have taget administratoren mere end 5 minutter at udfærdige den.

Jeg syntes prisen er helt hen i vejret! Er der nogen der ved om det er normal praksis for lejekontrakter at administratoren har mulighed for at score nogle nemme penge? Og er der nogen regulering af den slags gebyrer? Jeg kunne klage eller nægte at betale, men så mister jeg også lokalerne ... og dem vil jeg jo gerne have :)

På forhånd tak,

Kasper

Det er fup og humbug.

Jeg har aldrig nogensinde blevet præsenteret for en rregning for at leje lokaler. Det er absurd. Bestrid regningen med det samme og kontakt andelsboligforeningen, det er dem der udlejer.

Sygt som folk vil snyde og bedrage. Med mindre det naturligvis står i kontrakten som du har underskrevet at du skal betale for udfærdigelsen af den hehe utroligt.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)