Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en fotograf...

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer, 

Vi er kommet dertil hvor vi har udvidet vores produkt sortiment, samtidig med vi gerne vil have taget billeder af nogle modeller der skal bære vores produkter. 

Vi søger derfor en fotograf der kan hjælpe os med dette.

Vi kunne måske godt tænke os at hører fra nogle amatør eller nyuddannede fotografer. Også gerne fra kvindelige fotografer, da vores produkt udelukkende henvender sig til piger/kvinder og vi derfor ville se dette som en fordel.

Da vi ikke har ubegrænset midler, kan vi desværre ikke bruge en prof fotograf med en høj timeløn, så derfor søger vi altså nogle der kan gøre det billigt. Hvad billigt er har vi ikke en ide om men vil derfor gerne hører fra jer. Måske i også kan ændrer helt på den opgave vi skal have løst så det arbejde der skal udføres ser anderledes ud end udgangspunktet.

Vi glæder os til at hører fra jer :)

 

Marc

Hair extensions i remy hår 

Køb clip on hår ekstensions

Fra Odense
Tilmeldt 10. Jul 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Linella

Jeg kender en virksomhed der hedder klikfoto.dk som måske kan hjælpe dig.

Prøv at tage kontakt til dem evt se på ders sidde som godt nok mest omhandler bryllup men det er også der de har flest jobs.

Du må gerne hilsen dem fra Kim Holm, ikke at jeg tror du for mere rabat ud af det men så ved de hvem der har henvist dig.

Med venlig hilsen

Kim Holm

Tilmeldt 26. Nov 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc

Hvor i landet holder I til?

Jeg kan måske hjælpe. Evt. kig på www.dianalovring.com.

DL

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc,

Der har været et par tråde herinde, hvor priser på produktfotos er blevet diskuteret. Her har der generelt været enighed om ca. 100 kr. for et produktfoto i ordentlig kvalitet, men ikke taget af en professionel fotograf. I dette tilfælde er produktfoto lig packshot - dvs. eet produkt pr. billede og ensartet baggrund - typisk fritlagt til hvid baggrund.

Jeg kan helt sikkert hjælpe dig. Et af mine specialer er netop packshots. Tag gerne et kig på min hjemmeside www.colsenfoto.dk

Det kan sagtens lade sig gøre at finde fotografer, som kan lave det billigere end 100 kr.pr. billede, men jeg har endnu ikke set billigere produktfotos i professionel kvalitet.

Tilbagemeldingen fra mine kunder er, at de kan mærke et øget salg, når de får lavet gode produktfotos. Derfor kan det være en dyr fornøjelse at vælge den billigste.

Jeg er i øjeblikket i gang med at rådgive (oplære) to webshops i selv at tage gode produktfotos. Det er et forløb, der kører over et antal måneder, hvor jeg hjælper med indkøb af udstyr samt undervisning i at tage gode produktfotos af lige netop deres produkter.

Med venlig hilsen

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

 

Jeg er amatør fotograf, ikke uddannet. Og jeg har brug for noget øvelse, så jeg vil meget gerne, tage jeres billeder. Jeg har en masse udstyr. Jeg tager også produkt billeder for et andet firma. :) 

Skriv hvis i vil vide mere,

 

Mvh 

Annesofie V

 

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Hvor mange emner drejer det sig om? Bare sådan ca.?

Mvh Sue

Fra Søborg
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Til alle.

Ja måske jeg lige skulle skrive lidt mere info om hvad det er vi har brug for.

Til at starte med holder vi til i Brøndby og vi har selv et lille fotostudie, men ikke det vilde.

Vi skal have taget billeder af ca. 36 produkter x 3 af hvert. Derudover skal vi på et andet tidspunkt have taget billeder af nogle modeller med vores produkter.

Til slut skal vi have lavet et par videoer.

Vi behøver ikke redigering / efterbehandling af produktbillederne, men gerne af videoen hvis du/i også kan løfte denne opgave.

I må meget gerne sende en PM med pris og hvad i har lavet før.

På forhånd tak

Marc

Hair extensions i remy hår 

Køb clip on hår ekstensions

Fra København Ø
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc/Linella.

Spændende opgave, jeg vil opfordre dig til at oprette i Freelancer. Her kan du specificere opgaven, og eventuelt angive en budgetramme. Typisk afregner man ikke i en pris pr. billede, med mindre der er tale om packshots, men i en pris pr. time. Tidsforbruget er svært at angive mere præcist, uden lidt yderligere information fra jer. Der er også en stribe spørgsmål, der vil være relevante at stille før man giver bud på en sådan opgave:

  • Står i selv for at skaffe modeller, Stylist, Frisør og MUA?
  • Hvor mange forskellige modeller er der tale om?
  • Kan der arrangeres et "flow" så en eller to modeller bliver stylet mens en tredje bliver fotograferet?
  • Hvor stort er jeres studie (Hvor mange meters plads er der på hver led)?
  • Skal billederne skydes på en ensartet baggrund (f.eks. white seamless)?

For nylig lavede jeg en spændende opgave, jeg kunne forestille mig - i billedstilen - "ligner", det I gerne vil have lavet en lille smule (hvis jeg kigger lidt på Jeres hjemmeside)

Se mere her: http://www.fotoprofil.dk/

Det ville forekomme useriøst at afgive et bud på videodelen uden at vide mere specifikt hvad der er tale om. Jeg kan sagtens klare denne del også, men jeg er nødt til at have lidt yderligere information. Er der tale om interviews? Eller er der tale om en "bag om tæppet" video for selve fotoshooten?

På min side er der også mulighed for at kontakte mig direkte. Du er også velkommen til at ringe på 27 48 95 80, hvis du har spørgsmål?

Med venlig hilsen

 

Henrik Delfer

Fotograf, fotoprofil

Fra København Ø
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm - efter at have læst den anden besked fra Marc, kan jeg se, der i første omgang er tale om produktfotos/packshots, hvorfor mit forrige indlæg falder lidt ved siden af. Dette beklager jeg naturligvis.

- Delfer

Tilmeldt 1. Dec 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg er fotograf, og vil gerne høre nærmere omkring projektet, har studie ude på Amager og kan derfor gøre det til en meget fordel agtigt pris. Der til er jeg god til at komme på nye og anderledes ideer.

 

Jeg vedlægger lige min webside så i kan se hvad jeg ellers laver; www.clausbellers.com

 

Håber at høre fra jer.

Claus Bellers

Mobil: 51900573 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)