Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en fotograf...

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc, jeg kan tilbyde mig selv som fotograf, i et ulønnet job. Jeg har fotograferet i 3 år og er amatør med et bredt kendskab til faget. Jeg er uddannet konstabel fra hæren. Jeg bor i Århus og har egen bil og B kørekort så jeg kan køre rundt til de opgaver I ønsker udført. Ligeledes kan jeg redigere og behandle de fremstillede fotos efter Jeres ønske.

 

Kontakt mig på mail:

 

Martin@Stendahlfoto.dk

 

www.Stendahlfoto.dk

 

Eller på min mobil jeg altid svare på: +4530899823

 

Venlig hilsen Martin Stendahl

Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hedder Jacob, jeg er født 1996 (15 år). Jeg er amatør fotograf, med godt udstyr som består af: Nikon spejder reflex kamera med to linser (zoom og nomal), har et stativ, og en foto printer, som jeg gerne bruger til at printe billeder med. Jeg har fotograferede siden min konfirmation 2010. Jeg har taget billeder af: smykker, fugle , katte, blomster, fødselsdage og kornfirmation (ikke min kornfirmation). hvil gerne sende min reklame dvd til jer. 

Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Marc

Jeg skriver til dig, selvom det er længe siden du har skrevet dit indlæg, hvor du søger en fotograf.

Jeg har fotograferet igennem flere år, og har grundforløbet til fotografuddannelsen, samt diverse fotokurser.
Senest har jeg netop afsluttet et praktikforløb for en anerkent Københavnsk modefotograf.

Pt. er jeg ved at undersøge om det kan lade sig gøre at få visum til et praktikophold i New Youk, da jeg er blevet kontaktet at en fotograf som ønsker at få mig derover i et praktikforløb. Han kontaktede mig efter at have til nogle af mine billeder på
http://trinerasque.com/

Mangler du nu eller senere en fotograf er du meget velkommen til at kontakte mig.

Du kan kontakte mig på raskt@live.dk

Mvh Trine
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)