Vi har udviklet et enestående koncept, men vi har ikke tiden til at føre det ud i livet. Vi kender alle de spørgeskema undersøgelser hvor en studerende stiller en række spørgsmål, og skriver dine svar ned, og i sidste ende bliver det til en fin tyk rapport som ingen får læst. Det er det vores koncept retter op på, vi laver videointerviews som bliver klippet til og lagt op på vores hjemmeside hvorfra kunderne kan se dem. De har ligeledes mulighed for at lave detaljeret søgninger og gemme deres fortrukne videoer. Og det er noget lettere at se lidt videoer end at læse 150 sider. Hjemmesiden er med en skrædder syet cms løsning så man nemt kan oploade videoer, oprette brugere, og ændre tekst på siderne. www.opinionhouse.dk Alt er klar, der mangler bare en ny ejer. Der en gode muligheder for et stor afkast, da der er meget små drift omkostninger, og ingen vare der går af mode eller bliver for gamle. Samtidig er det muligt at lavet det i hele verden, så man er ikke begrænset til danmark. Så kom med et bud, og du kan være i gang i morgen. |
Jeg ved ik, om det er mig den er gal med, men jeg fatter ik jeres koncept!
Det kan da aldrig blive en fordel, at modtage en undersøgelse via video? Det vil alt andet lige, tage meget længere tid, at behandle informationerne, og svarene bliver ligeledes en del mere flydende?
Så hvor er fordelen lige?