Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enestående koncept til salg... giv et bud

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

SINODEN Consulting Group:

Forskere i den akademiske verden bruger oftest denne metode (den kvalitative) til først at "finde ud af", hvilke spørgsmål der skal udarbejdes i en efterfølgende kvantitativ undersøgelse (dvs. spørgeskemaer osv.) for at få en mere valid helhedsundersøgelse.

Som sagt ser jeg det som "step one", hvilket faktisk ikke direkte skal udmunde sig i tal og statistik, men bygge grundlag for en mere valid og præcis efterfølgende kvantitativ undersøgelse (som så har formål at udmunde sig i statistik).

Jeg kan godt lide, at du vælger at ignorere mine spørgsmål tidligere, som jeg stillede til trådstarter...

Anyway. Du vil have 30-100 videoer, som du vil se igennem, og så vil du ik bearbejde materialet ydeligere, men blot gå direkte til oprettelsen af spørgeskemaer ud fra, hva du lige kunne huske.

Det er en meget "smart" måde, at gennemarbejde en masse materiale. Men jeg må skuffe dig og sige, at jeg ALDRIG ville bestille hjælp ved dit firma, hvis det var processen... ;D

Tilmeldt 14. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:52

Det er processen i den akademiske verden kan jeg blot sige. Og med hensyn bearbejdelsen af materialet af, så analysen igennem "coding og categorization", så det er ikke bare hvad "man husker" som du udtrykker det.

Jeg er ked af du ikke vil bestille noget fra mit firma, men jeg kan oplyse dig at jeg heller ikke sælger hat og solbriller ;)

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:56

Det er processen i den akademiske verden kan jeg blot sige. Og med hensyn bearbejdelsen af materialet af, så analysen igennem "coding og categorization", så det er ikke bare hvad "man husker" som du udtrykker det.

Læser du det jeg skriver?

Først siger du, at du ik vil lave analyser eller statestikker, som jeg spurgte indtil i starten af tråden, men du vil analysere og bearbejde materialet, så du fik et overblik.

Altså er det ik lidt Potato Potato? Er navnet på resultatet ik underordnet, når processen er den samme? Analyse, statestik, oversigt, rapport, konklusion, tabeller osv er vel forskellige ord for det samme?

Jeg er ked af du ikke vil bestille noget fra mit firma, men jeg kan oplyse dig at jeg heller ikke sælger hat og solbriller ;)

Gider du ik at læse snart... Jeg skrev, hvis du bearbejde undersøgelses materiale på en tilfældigmåde, så ville jeg ik bestille undersøgelsen hos dig!!!
Har aldrig udtalt mig om jeres produkter eller hva i laver... 

Tilmeldt 14. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:00

Jeg synes det her bliver lidt mærkeligt nu, men hvis du vil diskutere analyse metoder kan jeg henvise dig til at læse lidt mere på nettet (du kan søge under kvalitative analysemetoder) eller læse en glimrende bog af Mark Saunders omkring research methods - og så kan vi evt tage en diskussion herefter.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:05

Jeg synes det her bliver lidt mærkeligt nu, men hvis du vil diskutere analyse metoder kan jeg henvise dig til at læse lidt mere på nettet (du kan søge under kvalitative analysemetoder) eller læse en glimrende bog af Mark Saunders omkring research methods - og så kan vi evt tage en diskussion herefter.

Ja det bliver mærkeligt, når du ik gider læse det jeg skriver...

Du bekræfter gang på gang, at du vil analysere materialet, og så når vi tilbage til mit første spørgsmål, hvor jeg spørger hvordan dette er NEMMERE, når der er mere arbejde!

Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:28

Kære Fashion-Seller

Det er tydeligt at du ikke forstår konceptet, hele iden er at det er tydeligere hvad respondenten siger når det kommer i video format.

Det lader til at du ikke kender foreskel på kvalitativ og kvantitativ analyse, og det er nok derfor du ikke forstår konceptet.

Såfremt du ikke har noget konstruktivt at sige, vil jeg bede dig undlade at skrive mere i denne tråd.

Yderligere kan jeg oplyse at der aldrig har været fortaget salg fra Opinion House, da vi ikke havde den påkrævne tid til at føre det ud i livet da alt var klar. Derfor er de referencer på hjemmesiden fiktive, og udelukkende for at teste hjemmesiden.(alle referencer er nu slettet)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)