Jeg arbejder til dagligt som freelance bogholder. Jeg har en bred erfaring indenfor bogholderi med bogføring indenfor mange brancher.
Jeg er vant til at klare alt indenfor bogføring, fakturering, rykning og afstemning, samt klargøring af regnskab til revision. Lønregnskab har jeg også stor erfaring indenfor.
Som sagt er jeg freelancebogholder og ved ikke om det har interesse. Men vi kan jo tage en uforpligtende snak om hvor mange timer i har behov for og så finde en pris ud fra det.
Såfremt du stadig ikke har fundet en deltidsbogholder - kontakt mig da uforpligtende på 61681111. Jeg har stor erfaring med bogholderiopgaver og gør dette for flere mindre virksomheder.
jeg har kendskab til C5 regnskabsprogrammet og har arbejdet lidt med bogføring fra min tidligere stilling fra KGT. og i øjeblikket læser jeg til akademimerkonom på nielsbrock og kan arbejde 30 timer om ugen vis du skulle være interesseret, samt til løntilskud vil os være relevant...
du er velkommen til at kontakte mig på min Mail:mustafa-1287@hotmail.com og Mobil: 25 65 51 85
for yderligere oplysninger og relevante Cv udtalelser..