Tusind tak skal du have. Det er et hosted CMS, (programmeret i java), så vi står for al hosting inklusive email hvis kunden ønsker dette. En normalpris for en hjemmeside ligger i størrelsesordnen 9500,- eks moms. Dette er inklusive første års hosting. Jeg har ligget på en årsbetaling på 4188 for hosting, men er ved at kigge på prisen i forhold til et nyt mere prisstærkt koncept, så jeg kan få lidt flere kunder med... Jeg skulle gerne væsentlig længere ned end Danaweb og Skandiaweb, og der arbejdes på det..
Din pris lyder ikke helt tosset - men hosting-prisen vil nok afskrække nogen, så hvis den kan presses, så bliver din løsning sikkert mere attraktiv for mange.
Håber at se flere videoer i nærmeste fremtid. Gerne en kort demo af nogle forskellige moduler :)
Nu nævner du selv Skandiaweb og Danaweb, som din pris forholder sig til. Og problemet med det er at de virksomheder er helt anderledes end din. Fordi deres kernekompetence er at få folk til at skrive under på kontrakter, mens din kernekompetence er at bygge gode websites.
Jeg tror du skal gå en anden vej, satse lidt længere op i markedet og så sælge hele pakken. Med SEO, AdWords, Analytics etc. og så satse på en snit pris på pr. website der ligger omkring 50.000 - 75.000 kr.
Så skal du for at lave f.eks. 150K pr. måned, havde 2-3 sites igennem møllen, hvilket selvfølgeligt gør at du kan være meget grundigere i det du leverer og følge kunden hele vejen til succes.