Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Computerpeople CMS video demo

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 08:09

Hej Jesper.

Sikke et lækkert produkt I har skabt. Flot og intuitivt. Hvad ligger Jeres priser cirka på? Står I for hosting, eller kan kunden selv få lov til det?

Fra Hadsten
Tilmeldt 8. Feb 07
Indlæg ialt: 157
Fra  Bahnhof Grafisk Design Bureau Skrevet kl. 08:15

Hej Jesper,

Super video! Dejligt med et lille indblik i jeres CMS og nogle af jeres muligheder.

Med venlig hilsen
Rune Breinholt Andersen 

Med venlig hilsen Rune Breinholt Andersen

LabelLand.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:47

Hej Jesper

Det ser super godt ud! Jeg in-site redigering features, det er helt klart den måde indhold skal redigeres på!

Et lille tip, kunne være at slå mulighed for margin på billeder fra, så man kun kan indstille padding, så kommer du uden om nogle browser-forskelle.

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 12:07

Hej Jimmy

Tusind tak skal du have. Det er et hosted CMS, (programmeret i java), så vi står for al hosting inklusive email hvis kunden ønsker dette. En normalpris for en hjemmeside ligger i størrelsesordnen 9500,- eks moms. Dette er inklusive første års hosting. Jeg har ligget på en årsbetaling på 4188 for hosting, men er ved at kigge på prisen i forhold til et nyt mere prisstærkt koncept, så jeg kan få lidt flere kunder med... Jeg skulle gerne væsentlig længere ned end Danaweb og Skandiaweb, og der arbejdes på det..

Venlig hilsen Jesper

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 12:08

Hey Rune

Godt at høre fra dig :-) Jeg takker :-)

Venlig hilsen Jesper

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 12:11

Hej Lundsby

Tak for din ros. Det kan godt være du har ret med hensyn til margin. Der er faktisk aligevel ikke nogle brugere der anvender den feature aligevel :-)

Du kan se en ny demo jeg lige har lavet med henblik på billedbehandling i mit cms. Den er ">her på Youtube.

Hav en super dag

Venlig hilsen Jesper

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 18:32

Hej Jesper.

Din pris lyder ikke helt tosset - men hosting-prisen vil nok afskrække nogen, så hvis den kan presses, så bliver din løsning sikkert mere attraktiv for mange.

Håber at se flere videoer i nærmeste fremtid. Gerne en kort demo af nogle forskellige moduler :)

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 19:42

Hej Jimmy

Ja prisen skal meget længere ned, enig.

Der kommer flere videoer, blandt andet af hvordan man laver Lightbox gallerier, Slideshow, nyheder med mere.

VH Jesper

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:09

Jesper Nissen:

Ja prisen skal meget længere ned, enig.

Jeg tror faktisk at prisen skal den anden vej!

Nu nævner du selv Skandiaweb og Danaweb, som din pris forholder sig til. Og problemet med det er at de virksomheder er helt anderledes end din. Fordi deres kernekompetence er at få folk til at skrive under på kontrakter, mens din kernekompetence er at bygge gode websites.

Jeg tror du skal gå en anden vej, satse lidt længere op i markedet og så sælge hele pakken. Med SEO, AdWords, Analytics etc. og så satse på en snit pris på pr. website der ligger omkring 50.000 - 75.000 kr.

Så skal du for at lave f.eks. 150K pr. måned, havde 2-3 sites igennem møllen, hvilket selvfølgeligt gør at du kan være meget grundigere i det du leverer og følge kunden hele vejen til succes.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)