Jeg har forstået at du ikke fandt mit tidligere forslag "værdigt" til afprøvning, men jeg er nu alligevel blevet så nysgerrig efter at finde en løsning at jeg trods denne lille "afvisning" ikke kan lade være med at prøve med et nyt forslag 
Lav en række af annoncer hvor du ændrer lidt på hver af dem, så skulle det vel være muligt selv uden konkret svar fra Google at pejle sig frem til en forklaring.
Lav f.eks. disse to annoncer:
1. En hvor ordet "bold" kun findes én gang i modsætning til den oprindelige hvor det findes tre gange. Dette for at sikre afvisningen ikke sker grundet for mange gentagelser af samme ord.
2. En hvor tallet 30 fjernes for at sikre afvisningen ikke sker grundet "forkert" brug af tal.
Derudover kan der jo laves mange andre varianter af din annonce, så hvis afvisningen skyldes annoncens tekst burde man kunne finde årsagen på den måde ved udelukkelses metoden.
Om det er noget med at der findes en "landing page" med næsten samme indhold, som du skriver, kan du jo let undersøge ved at linke til en anden side istedet og se hvad der sker, blot som test.
Og når alt andet er forsøgt synes jeg stadig du skal følge mit første råd