Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor bliver min adwords-annonce afvist hele tiden?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm.

Det så bare ikke ud til, at det var det, Google skrev til dig:

Synlig(e) webadresse(r):
boldopbevaring.dk

Mit råd er dog stadig det samme.

Prøv det Wink

Og lad være med at have ordet fodbold stående alene som søgeord.

Venlig hilsen,

Christian

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 03:04

Som Frederik skriver, så har domænet på et tidspunkt været brugt til at gå udover Google's grænser og bryde deres retningslinjer. Når dette sker lægger Google en straf på domæne-niveau, der gør, at lige meget hvad du gør, så vil alle søgeord og annoncer du tilknytter det domæne ikke "virke". 

Hvis du først lige har købt domænet skal du kontakte Google og forklare, at du lige har købt domænet og de tidligere brud på retningslinjerne ikke længere forekommer. Dernæst vil Google's teknikere gå siden igennem og hvis de ikke finder noget, som bryder deres retningslinjer vil "straffen" blive ophævet. 

Vær dog opmærksom på, at du skal være 100 % sikker på, at din side ikke bryder retningslinjerne, da de går rimelig grundigt til værks :) 

Mvh. Andreas... 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 00:29
Så kom der svar fra Google Adwords på min henvendelse vedr. afvisningen:

Afvisningen skyldtes, at min kunde (www.boldopbevaring.dk) havde iværksat annoncekampagnen før selve sitet var klar på domænets rod! Google Adwords så altså kun default-siden fra hosting-udbyderen - og den overholdt ligesom ikke Google's krav til landingsside ;-)

Nu er afvisningen ophævet og kunden kan nu begynde sin adwords-annoncering. Hurra!

Tak til alle for jeres bidrag.
Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 07:28

Super, og tak fordi du til glæde for os andre postede svaret fra Google til afslutning af en god debat, sådan skal det være

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)