Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor bliver min adwords-annonce afvist hele tiden?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Lolk:

Og når du klikker på webstedspolitik får du ikke en uddybende forklaring? 

Er du helt 100 % sikker på, at du har sat det rette link på? 

Officielt er webstedspolitik dette:

http://adwords.google.com/support/aw/bin/answer.py?hl=da&answer=190428

Nej, jeg får blot den checkliste, du henviser til, og den har jeg gennemgået flere gange. Linket er http://www.boldopbevaring.dk, og der er ingen fejl på det.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 15:00

Hmm.. 

Du har garanteret overset et punkt i kampens hede. Prøv at dobbelttjekke alt. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Mar 08
Skrevet kl. 15:11

Har gjort det flere gange. Har skrevet til Google Adwords og afventer svar fra dem. Tak for dine forslag, Andreas.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 17:25

Jeg har forstået at du ikke fandt mit tidligere forslag "værdigt" til afprøvning, men jeg er nu alligevel blevet så nysgerrig efter at finde en løsning at jeg trods denne lille "afvisning" ikke kan lade være med at prøve med et nyt forslag Smile

Lav en række af annoncer hvor du ændrer lidt på hver af dem, så skulle det vel være muligt selv uden konkret svar fra Google at pejle sig frem til en forklaring.

Lav f.eks. disse to annoncer:

1. En hvor ordet "bold" kun findes én gang i modsætning til den oprindelige hvor det findes tre gange. Dette for at sikre afvisningen ikke sker grundet for mange gentagelser af samme ord.

2. En hvor tallet 30 fjernes for at sikre afvisningen ikke sker grundet "forkert" brug af tal.

Derudover kan der jo laves mange andre varianter af din annonce, så hvis afvisningen skyldes annoncens tekst burde man kunne finde årsagen på den måde ved udelukkelses metoden.

Om det er noget med at der findes en "landing page" med næsten samme indhold, som du skriver, kan du jo let undersøge ved at linke til en anden side istedet og se hvad der sker, blot som test.

Og når alt andet er forsøgt synes jeg stadig du skal følge mit første råd Wink

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Mar 08
Skrevet kl. 21:57

Techmaster:

Jeg har forstået at du ikke fandt mit tidligere forslag "værdigt" til afprøvning, men jeg er nu alligevel blevet så nysgerrig efter at finde en løsning at jeg trods denne lille "afvisning" ikke kan lade være med at prøve med et nyt forslag Smile

Lav en række af annoncer hvor du ændrer lidt på hver af dem, så skulle det vel være muligt selv uden konkret svar fra Google at pejle sig frem til en forklaring.

Lav f.eks. disse to annoncer:

1. En hvor ordet "bold" kun findes én gang i modsætning til den oprindelige hvor det findes tre gange. Dette for at sikre afvisningen ikke sker grundet for mange gentagelser af samme ord.

2. En hvor tallet 30 fjernes for at sikre afvisningen ikke sker grundet "forkert" brug af tal.

Derudover kan der jo laves mange andre varianter af din annonce, så hvis afvisningen skyldes annoncens tekst burde man kunne finde årsagen på den måde ved udelukkelses metoden.

Om det er noget med at der findes en "landing page" med næsten samme indhold, som du skriver, kan du jo let undersøge ved at linke til en anden side istedet og se hvad der sker, blot som test.

Og når alt andet er forsøgt synes jeg stadig du skal følge mit første råd Wink

Techmaster, jeg indrømmer at jeg var/er lidt skeptisk over dit første forslag. Det er ikke selve annoncen, der er noget galt med, men webstedet. Jeg har allerede prøvet at linke til en ny, anderledes side på domænet, men med samme resultat. Google Adwords har lovet mig et præcist svar på afvisningen. Når det kommer, skal jeg lade dig/jer det vide. Tak for din interesse.

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 22:03
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ellers prøv at gør destinationsadressen mere lig med den annoncerede URL.

F.eks. som annonceret URL: www.dinadresse.dk/boldvogne

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Mar 08
Skrevet kl. 22:29

Har prøvet det også, sats.

MEN lige nu dumper dette svar ind fra Google Adwords:

Synlig(e) webadresse(r):
boldopbevaring.dk

Du skal være opmærksom på, at et websted, der overtræder vores destinationsside- og webstedspolitikker, deaktiveres i din AdWords-konto, og de pågældende annoncer bliver afvist på grund af overtrædelse af vores webstedspolitik. Deaktivering er en handling, der indføres på domæneniveau, og det resulterer i et lavt kvalitetsresultat for destinationssiden og afbrydelse af annoncetrafik. Hvis flere annoncegrupper har destinationssider med det samme deaktiverede domæne, vil søgeordene i de pågældende annoncegrupper også få samme dårlige kvalitetsresultat.

Er der nogen, der kan forklare dette. Webadressen er jo både synlig og aktiv.

Forhistorien er faktisk, at forhandleren aktiverede annoncen via sin egen konto, inden selve hjemmesiden var klar på domænets rod, og at annoncen oprindeligt pegede på one.com's standard-side? Kan det tænkes, at Google Adwords har registreret dette og fastholder det i deres system, og at det så er årsagen til at annoncerne afvises. 

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 22:37

Det er højest sansynligt derfor. Hvis du har annonceret på din hjemmeside før via google adwords og overtrådt deres guidelines, så kan det være årsagen.

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:27

din boldopbevaring.dk re-directer til www.boldopbevaring.dk

Det kan Google ikke lide.

Prøv derfor at slette det nuværende og udarbejde en helt ny kampagne hvor du bruger www.boldopbevaring.dk konsekvent.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Mar 08
Skrevet kl. 23:38

Christian iMARKETING:

din boldopbevaring.dk re-directer til www.boldopbevaring.dk

Det kan Google ikke lide.

Prøv derfor at slette det nuværende og udarbejde en helt ny kampagne hvor du bruger www.boldopbevaring.dk konsekvent.

Venlig hilsen,

Christian

Jeg har ikke anvendt boldopbevaring.dk i annoncen, hverken som annonceret webadresse eller destinationswebadresse - det har været www.boldopbevaring.dk begge steder, Christian.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)