Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du den næste Mark Zuckerberg ? :)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har nu færdiggjort konceptet og har præsenteret det for første gang. Et site, som har potentialet til at blive det næste store verden over. Jeg og en af mine medstiftere har været til vores første møde med et af Danmarks bedste og mest innovative programmeringsvirksomhed - 2 yderst kapitalstærke investorer har allerede meldt deres interesse. Det sitre i kroppen og vi er spændte. Vi er et unikt, ungt og meget stærkt team, som jeg har håndplukket. Det er bestående af 4 personer, som rækker lige fra ung, meget talentfuld erhvervsrådgiver, som sidder med nogle af landets største engagementer idag. Vel nok den bedste elev fra Copenhagen Business School gennem de sidste mange år til et ungt matematisk geni, som studere på universitet.

Nu til vores udfordring. Programmeringsvirksomheden er rigtig interesseret i at lave sitet og fører ideen ud i livet modsvarende en kontant ydelse, samt en pæn procentsats af firmaet (der er rigtig mange timers arbejde og vedligeholdelse når først sitet er oppe, så det kom ikke som den store overraskelse). Investorerne har fremlagt deres tilbud og de vil også have en pæn procentsats. Hvis vi siger ja til alle 3 tilbud, så har vi ikke længere kontrollen over virksomheden. Det er vi ikke interesseret i. 

Jeg så Social Network forleden og der slog det mig. Jeg vil da lige forhører mig her på sitet om der kan sidde nogle talentfulde programmører ude bag skærmene, som ville være interesseret og klar til at kaste sig ud i deres helt store livsprojekt. Jeg skal som minimum bruge 3-4 personer, som jeg vil håndplukke ud fra deres referencer og kvaliteter. Om vi i teamet vælger at ansætte dig på kontrakt eller vi vil tilbyde dig en % del af virksomheden har vi endnu ikke besluttet.

Du skal være: talentfuld, engagement, besidde kvaliteter indenfor en verden af programmering af et kæmpe site, som ligger ud over det normale og selvfølgelig være i stand til at vise referencer af en eller anden art. Hvis du er ung og sulten vil det være et plus.

Glæder mig til at hører fra jer. Der vil ikke gå lang tid før vi beslutter os og lader projektet kører. Ville bare ikke misse chancen for at der kunne sidde en håndfuld talentfulde ressourcer bag skærmen. Håber det er netop dig, som bliver en del af den rejse vi andre snart begiver os ud på :)

- Casper

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:39

Min ansøgning skal lige have sidste chance. Hvis i allerede har et fast job som programmører, ser jeg absolut ikke det som en hindring for et fremtidigt samarbejde, så må du jo bare arbejde uden for din normale arbejdstid eller vi må tilbyde dig noget som er bedre end det du allerede har nu :-)

kom så Aminofolkens - sidste chance.

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 11:48

Hej Casper.

Nu ved jeg ikke hvad der skal programmeres i?

Men jeg har adgang til yderst kvalificerede og certificerede  programmører  - siddende i Pakistan. 
Hvis et sådan setup kunne have interesse kan du kontakte mig.

Hilsen Flemming 

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 11:50

Casper Henningsen:

Vi har nu færdiggjort konceptet og har præsenteret det for første gang. Et site, som har potentialet til at blive det næste store verden over. Jeg og en af mine medstiftere har været til vores første møde med et af Danmarks bedste og mest innovative programmeringsvirksomhed - 2 yderst kapitalstærke investorer har allerede meldt deres interesse. Det sitre i kroppen og vi er spændte. Vi er et unikt, ungt og meget stærkt team, som jeg har håndplukket. Det er bestående af 4 personer, som rækker lige fra ung, meget talentfuld erhvervsrådgiver, som sidder med nogle af landets største engagementer idag. Vel nok den bedste elev fra Copenhagen Business School gennem de sidste mange år til et ungt matematisk geni, som studere på universitet.

Nu til vores udfordring. Programmeringsvirksomheden er rigtig interesseret i at lave sitet og fører ideen ud i livet modsvarende en kontant ydelse, samt en pæn procentsats af firmaet (der er rigtig mange timers arbejde og vedligeholdelse når først sitet er oppe, så det kom ikke som den store overraskelse). Investorerne har fremlagt deres tilbud og de vil også have en pæn procentsats. Hvis vi siger ja til alle 3 tilbud, så har vi ikke længere kontrollen over virksomheden. Det er vi ikke interesseret i. 

Jeg så Social Network forleden og der slog det mig. Jeg vil da lige forhører mig her på sitet om der kan sidde nogle talentfulde programmører ude bag skærmene, som ville være interesseret og klar til at kaste sig ud i deres helt store livsprojekt. Jeg skal som minimum bruge 3-4 personer, som jeg vil håndplukke ud fra deres referencer og kvaliteter. Om vi i teamet vælger at ansætte dig på kontrakt eller vi vil tilbyde dig en % del af virksomheden har vi endnu ikke besluttet.

Du skal være: talentfuld, engagement, besidde kvaliteter indenfor en verden af programmering af et kæmpe site, som ligger ud over det normale og selvfølgelig være i stand til at vise referencer af en eller anden art. Hvis du er ung og sulten vil det være et plus.

Glæder mig til at hører fra jer. Der vil ikke gå lang tid før vi beslutter os og lader projektet kører. Ville bare ikke misse chancen for at der kunne sidde en håndfuld talentfulde ressourcer bag skærmen. Håber det er netop dig, som bliver en del af den rejse vi andre snart begiver os ud på :)

- Casper

Det var satme en lang smøre for, at høre om der er nogle som vil programmere for dig.......

Mvh.
Glen

Pitstop1000.com
Funny videos and babes

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:45

ja det kan man sige, grunden til det er, at det gerne skulle munde ud i at jeg kun får respons fra seriøse og ambitiøse programmører, samt skribenter i denne tråd.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:50

Agent:

Hej Casper.

Nu ved jeg ikke hvad der skal programmeres i?

Men jeg har adgang til yderst kvalificerede og certificerede  programmører  - siddende i Pakistan. 
Hvis et sådan setup kunne have interesse kan du kontakte mig.

Hilsen Flemming 

Vi har kraftigt overvejet muligheden, men fundet det en smule for risikabelt i forhold til det færdige produkt. Kan du eventuelt sende mig referencer på nogle mere kompliceret sider, hvor du som agent mellem firma og programmører har haft succes ? for jeg vil ikke helt udelukke muligheden, da prisen på arbejdskraften jo i sidste ende er den jeg prøver at mindske med den her tråd.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:13

Casper Henningsen:

ja det kan man sige, grunden til det er, at det gerne skulle munde ud i at jeg kun får respons fra seriøse og ambitiøse programmører, samt skribenter i denne tråd.

Jeg syntes det er et ok indlæg. Hvis man vil høre mere så kan man jo bare skrive til Casper. Selv vil jeg ikke, da jeg ikke ligger i den ønskede målgruppe (men er dog nysgerrig over hvad det er for et projekt).

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:16

Niels Henriksen:

Casper Henningsen:

Jeg syntes det er et ok indlæg. Hvis man vil høre mere så kan man jo bare skrive til Casper. Selv vil jeg ikke, da jeg ikke ligger i den ønskede målgruppe (men er dog nysgerrig over hvad det er for et projekt).

det afslører han helt sikkert ikke.

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 22:55

Casper Henningsen:

Kan du eventuelt sende mig referencer på nogle mere kompliceret sider, hvor du som agent mellem firma og programmører har haft succes ?

Start med at fortælle mig hvad slags programmering det skal være omkring. Er det til .Net eller hvad forstiller i jer? - blot så vi evt. kan ramme en reference der matcher lidt op i mod hvad i søger?

Hvad slags risici tænker i på i forhold til et færdigt produkt?
/Flemming 

For A Fact

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 22:58

Tænkte også lige en anden tanke. (jo det hænder)

Jeg har i et tidligere job haft udviklerne her i landet. Det kan lade sig gøre alt efter projektkarakter m.m.
Oftest er det at de skal herop for info til et projekt, som de så udvikler færdig hjemme. Der er forskellige muligheder omkring dette også - det kunne måske minimerer jeres bekymring en smule??

/Flemming 

For A Fact

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)