Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Pakistan og betaling?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

 

Jeg går og kigger på at importere varer fra Pakistan men men. Jeg har læst en del herinde, og her står noget med bøvl og indefrosne penge når man betaler til Pakistan. Jeg vil gerne have en god oplevelse med importen og håber derfor i vil dele lidt viden med mig.

Hvordan tjekker i, om jeres kommende leverandør støtter terror?

Og hvordan betaler i oftest, når i importerer fra pakistan?

I starten er det ikke containere der skal importeres, så jeg havde regnet med at benytte en af de store firmaer som UPS, DHL, Fedex etc.

 

På forhånd mere end tak,

 

KH

 

Michelle

Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michelle. Hvis du har lyst så giv mig en ring. Jeg er speditør og har flere kunder der importere fra Pakistan, så måske kan jeg give et par gode råd...

Hilsen Sune

Tlf: 23235786

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Få lige en LCL (Sø) - hvis varene ikke haster)) rate ved en dansk speditør på de varer fra Pakistan, Basis FOB (Havn) til leveret din Adr. (All In) ellers bliver du tørret af gebyrer fra Havn til din Adr.

UPS, DHL, Fedex er kurerfragt og konkurrencedygtigt på pakker op til 20kg, du kan sagtens få det hjem med dem, men du betaler boxen, også selvom du for lov at bruge ken Key Account Rabat ved en speditør. Få evt. en luftfragt rate at sammenligne med, hvis du har mere end 20kg

//

 

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Michelle:

Hej Alle,

 

Jeg går og kigger på at importere varer fra Pakistan men men. Jeg har læst en del herinde, og her står noget med bøvl og indefrosne penge når man betaler til Pakistan. Jeg vil gerne have en god oplevelse med importen og håber derfor i vil dele lidt viden med mig.

Hvordan tjekker i, om jeres kommende leverandør støtter terror?

Og hvordan betaler i oftest, når i importerer fra pakistan?

I starten er det ikke containere der skal importeres, så jeg havde regnet med at benytte en af de store firmaer som UPS, DHL, Fedex etc.

 

På forhånd mere end tak,

 

KH

 

Michelle

Hej Michelle,

Må man spørge, hvad du ønsker importer ?
Jeg kender nogle meget troværdige eksportør i Pakistan.De vil muligvis går med til at du "sætter" penge hos mig her i Danmark og når du så modtager varene og godkender dem, sender jeg dem pengene...

 

Tilmeldt 11. Dec 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

michelle jeg kan hjælpe dig med alt hvad du vil importer fra pakistan ,,,,,,,                                      med venligt hilsen qamar

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)