Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor Søges

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Master Vind:
De er ikke 18 :)

Så kan de næppe indgå en jurdisk bindende aftale med en investor!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:38

Master Vind:

Jeg tror ikke du ved noget om dette projekt, men jeg kan garantere dig for at vi har folk der er +18
Vi er en bred aldersgruppe fra 15 - 32 år, så jo Master Vind vi er 18 og kan derfor godt få en investor til at skyde penge ind i vores projekt /eller låne af banken hvis det skulle være.

Til Lundsby, somsagt har vi folk på +18.

Mvh.
DiscoDanmark 

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 20:56

Gorju:

Master Vind:

Jeg tror ikke du ved noget om dette projekt, men jeg kan garantere dig for at vi har folk der er +18
Vi er en bred aldersgruppe fra 15 - 32 år, så jo Master Vind vi er 18 og kan derfor godt få en investor til at skyde penge ind i vores projekt /eller låne af banken hvis det skulle være.

Til Lundsby, somsagt har vi folk på +18.

Mvh.
DiscoDanmark 

Det jeg bare mente var de ikke var 18 så alle kunne gå ned at låne penge :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:02

Gorju:
eller låne af banken hvis det skulle være.

Jamen det skal det jo være, idet ingen seriøs investor (og 40.000 er ikke et decideret beløb man søger investorer for) alene tager risikoen.

Desuden er der muligheden for at I kan lease udstyret, leje udstyret eller bare vente et par måneder til I selv har tjent pengene.

Det er hovedløst at give 25% væk af sin indtjening, hvilket måske endda ikke er et helt nemt setup i den branche-

Det virker næsten ligesom den side der er til salg for 5.000 der de seneste 12 mdr. har givet indtjening på 24.000, ingen køber den historie.

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)