Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - Regnskab I/S & anskaffelse af revisor?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Vi er 3 drenge der har oprettet et I/S. Vi har lavet en online webshop og fået nogle varer hjem som vi så småt er begyndt at sælge.

Vi har ikke rigtigt nogen viden omkring regnskab og hvordan det skal gøres det hele!.

Efter at have modtaget min forskudsopgørelses fra skat hvor de mente at vi havde tjent 100.000,- iår blev vi hurtigt enige om at vi nok skulle havde fundet en revisor.

Så tænker på hvad man skal regne med for udgifter til dette?, vi har ikke nogen stor omsætning sådan som det ser ud nu, faktisk er det under 5000kr på det sidste halv-år.

Og hvor finder man den "rigtige" revisor til vores projekt?

Mvh. Klaus

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 17:07

Sprinto:

Hej Amino.

Vi er 3 drenge der har oprettet et I/S. Vi har lavet en online webshop og fået nogle varer hjem som vi så småt er begyndt at sælge.

Vi har ikke rigtigt nogen viden omkring regnskab og hvordan det skal gøres det hele!.

Efter at have modtaget min forskudsopgørelses fra skat hvor de mente at vi havde tjent 100.000,- iår blev vi hurtigt enige om at vi nok skulle havde fundet en revisor.

Så tænker på hvad man skal regne med for udgifter til dette?, vi har ikke nogen stor omsætning sådan som det ser ud nu, faktisk er det under 5000kr på det sidste halv-år.

Og hvor finder man den "rigtige" revisor til vores projekt?

Mvh. Klaus

Hej Klaus.

Kunne du fortælle lidt om bilagsmængden? Så kan det være vi kan fortælle dig nogenlunde hvor det ligger prismæssigt

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. May 10
Skrevet kl. 17:15

Uha der er ikke meget, det eneste der er sket er sådan set, At vi har bestilt 50 t-shirts x 2 hjem fra kina, og vi har lavet 2 salg online og 5 privat, til det har vi så været på posthuset og købe indpakning + frimærker til forsendelse også har vi lige fået en freelancer til at lave en hjemmeside til os.

Ved ikke om du kan bruge det til noget?

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 17:28

Er I importregistreret, og har I deklareret told og angivet moms af de indkøbte varer?

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. May 10
Skrevet kl. 17:32

Jep vi er importregistreret, og ang. told og moms så er det indberettet, dog er det kun købs moms vi har kigget på indtil videre, vi er lige begyndt at sælge de første varer.

Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 11:01

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Fra Århus
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:13

Hej Klaus.

Til en start, tør bare sveden af panden.

Skat består af mennesker ligesome som dig og mig. Med en omsætning på 5000 på et halvt år er der nok ikke basis for at betale en revisor. Det du skal gøre er at ringe til skat og stille og rolig forklare dem sammenhængen.

Hvis de stiller en masse spørgsmål - så tag din mappe med bilag og besøg dem, vis dem hvordan det hænger sammen. At du tjener 100.000 på det første år er en standard de sender ud. Jeg har haft fornøjelsen af det et par gange efterhånden.

Det er vigtigt at du altid reagerer på skrivelser fra Skat, og hvis du ikke forstår dem, ja så grib telefonen og spørg dem.

En revisor til din lille forretning er lidt i overkanten hvis du spørger mig.

Venlig hilsen

Flemming

Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 20:06

Hej Klaus,

jeg er fuldstændig enig i at i ikke behøver en revisor. Men et par timers rådgivning er penge givet godt ud. Jeg vil da gerne byde mig til til at få jer igang.

I kan kontakte mig på info@e-conomicz.dk så kan vi eventuelt finde ud af noget.

Hvor ligge ri henne i landet? Måske jeg kan give jer en anden kontakt til at hjælpe jer i nærheden,.

Mvh

/René

Økonomitjek - få råd til mere idag!
www.myfinance.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)