Ud over det der står på den side, så kan jeg kun sige at det sagtens kan være at Google har crawlet din side, men bare ikke har indekseret den. Det kan du kun se hvis du logger/registrere på din hjemmeside om Google har været forbi siden.
Indenfor en times tid cirka hvis du smider den herind på Amino i en post...
Jeg smed et link i en tråd til min nye side PHP Tips.dk - og den var i Google dagen efter... :D Imponerende hvad pwr Amino har :P
Hmm okay. Jamen så burde den vel have blevet crawlet, men jeg kan ikke rigtig finde den nogen steder. Ja jeg ved godt at den nok så ikke er på de første par sider :)
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Hmm okay. Jamen så burde den vel have blevet crawlet, men jeg kan ikke rigtig finde den nogen steder. Ja jeg ved godt at den nok så ikke er på de første par sider :)
du kan tjekke på Google ved at skrive: site:bjjgi.dk i søgefeltet hos mig kommer der ikke noget frem
Indenfor en times tid cirka hvis du smider den herind på Amino i en post...
Jeg smed et link i en tråd til min nye side PHP Tips.dk - og den var i Google dagen efter... :D Imponerende hvad pwr Amino har :P
Næh, det er egentlig ikke imponerende...
Amino har som alle andre store sites en kæmpe fordel hvad dette angår, da der hele tiden og konstant kommer nyt kvalitets-indhold, og det gør at det bliver til en autoritetssite til sidst, og Google kommer oftere af den grund...
Jeg vil IKKE opfordre til at oprette en tråd alene for at blive indekseret hurtigere - det er IMO spam.. Hvis alle gjorde det hver gang de startede en ny side, hvor mange tråde tror i så ikke der vil blive smidt op omkring det? MANGE!
du kan tjekke på Google ved at skrive: site:bjjgi.dk i søgefeltet hos mig kommer der ikke noget frem
Jeg vil IKKE opfordre til at oprette en tråd alene for at blive indekseret hurtigere - det er IMO spam.. Hvis alle gjorde det hver gang de startede en ny side, hvor mange tråde tror i så ikke der vil blive smidt op omkring det? MANGE!
Ja, og resultatat vil desuden blive, at der komer NOFOLLOW på alle links - for at beskytte Amino.
Ja, og resultatat vil desuden blive, at der komer NOFOLLOW på alle links - for at beskytte Amino.