Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvstændig frisør

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hvalsø
Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

'amen altså, hvor er det smart. Er lige blevet medlem, og tror allerede nu, at der er en masse fordele ved at være med herinde.

Men altså, jeg er selvstændig frisør på 22 med salon i Roskilde, har 2 ansatte og 1 som lejer sig ind. Jeg vil meget gerne skille mig lidt ud fra mange af de andre saloner der er rundt omkring i landet (nok nærmere Roskilde og omegn) ;) Lokalerne ligger meget centralt og i en gammel herskabslejlighed, derfor har jeg også prøvet at holde en lejlighedsstil over salonen, så den ikke bliver for klinik-agtig. Der er lidt billeder på hjemmesiden http://frisoer-galleriet.dk. Og til kundere som sidder med farve, eller anden kemi, får man en lille bakke ind med en lun klud med aromaterapi, en neglefil, neglebåndsskubber og noget håndcreme ind, som man kan sidde og nusse med. Og istedet for en kop nescafe, får man en lille stempelkande ind, igen, for at holde det i en lidt mere hjemlig-hyggeatmosfære.  

(radio er bandlyst, og istedet kører der nogle forskellige cd'er på anlægget, så det mere er baggrundsmusik, istedet for baggrundsstøj) (:

Men er mere end åben for nye tiltag til min lille forretning, og hvis der er nogle af jer som har nogle forslag, tager jeg gerne imod!

Fra Næstved
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 32
Fra  Næstvedfotografen Skrevet kl. 12:17

Hejsa.

Jeg synes det ser godt og hyggeligt ud :)

Et sted hvor man føler sig godt tilpas.

mvh Jeannie.

Næstved Netavis - Lokale nyheder fra Næstved og omegn

Fra Hvalsø
Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:46

tak, det er også det jeg går efter! ;)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)