Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

filmfotograf kursus

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Aug 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har nu fulgt med på sidelinjen på dette forum i en længere periode, og synes virkelig det er god side med rigtig meget god feed back og gode råd. Går selv og leger med nogle ideer.

Jeg er studerende, og vil som mange andre gerne tjene lidt ved siden af studierne, og der bliver sikkert nogle spørgsmål når jeg lige finder den rette vinkel til noget der. Men det er nu ikke det denne tråd skal handle om. Jeg er også i tvivl om det er den rigtige kategori jeg er endt i, men nu prøver jeg alligevel da det forhåbentlig en dag skal føre frem til en virksomhed.

Sagen er den at ejg har drømmen om et stort projekt ud i fremtiden når jeg er færdig som studerende, men da den ide kræver lidt kompetencer i mange forskellige retningen, går jeg og leger med tanken om udover de kompetencer jeg får igennem studiet kunne få nogle kompetencer på andre måde. 

Så jeg ville høre om der er nogle der ved om det kan lade sig gøre at komme på kursus til at lave mindre film, gerne i natur områder, adventure aktiviteter på sigt.

Venlig hilsen Steffen Andersen

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 18:37

Hej Steffen

ange fotografer markedsfører sig på nettet medyoutube-videoer og blogs om fototeknik. Prøv at søge på youtube efter f.eks. "cinematography", "nature film photography" osv. 

Der er også meget god inspiration at hente på www.fstoppers.com, omend det meste omhandler dog still-kameraer. Ikke desto mindre er der ind imellem nogle enormt flotte og super kreative videoer.

De to sites har været den allerstørste inspirationskilde for mig.

SmileCarsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Aug 09
Skrevet kl. 19:36

hej carsten. tak for input, det vil jeg prøve at tjekke ud og få lidt inspiration. var lige inde på din side, gode billeder du får taget.:)

Steffen..

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 21:48
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 21:57

Hej Steffen

To konkrete spørgsmål  :o)

- Hvor i landet holder du til?

- Må kurset koste noget eller hvordan havde du forestillet dig det?

//Meik

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 00:34

Meik Jessen:
Må kurset koste noget eller hvordan havde du forestillet dig det?

koster det gratis, så melder jeg mig da gerne til Stick out tongue

nej jeg forventer da ikke et kursus skulle være gratis. Men måske kunne du/i veje interessen her på Amino for at lave et begynderkursus i fx produktvideoer.... blot en tanke?

Hvordan det så skal tilrettelægges, hvilke udstyr der skal tages udgangspunkt i osv. aner jeg ikke noget om.

Hilsen Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Aug 09
Skrevet kl. 08:34

Hej Meik. Jeg kommer fra Aalborg og kursus må godt koste noget, bare jeg får noget ud af det:) Det er som sagt læring til et projekt der ligger ude i fremtiden men vil gerne i gang emd nogle små opgaver på sigt.

Hej morten. Det ser da spændende ud det kursus du linkede til, og det andet kunne med garanti også være spændende, hvis der er nogle der kunne byde ind med et relevant kursus for amino brugeren.

Steffen..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)