Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

filmfotograf kursus

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Aug 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har nu fulgt med på sidelinjen på dette forum i en længere periode, og synes virkelig det er god side med rigtig meget god feed back og gode råd. Går selv og leger med nogle ideer.

Jeg er studerende, og vil som mange andre gerne tjene lidt ved siden af studierne, og der bliver sikkert nogle spørgsmål når jeg lige finder den rette vinkel til noget der. Men det er nu ikke det denne tråd skal handle om. Jeg er også i tvivl om det er den rigtige kategori jeg er endt i, men nu prøver jeg alligevel da det forhåbentlig en dag skal føre frem til en virksomhed.

Sagen er den at ejg har drømmen om et stort projekt ud i fremtiden når jeg er færdig som studerende, men da den ide kræver lidt kompetencer i mange forskellige retningen, går jeg og leger med tanken om udover de kompetencer jeg får igennem studiet kunne få nogle kompetencer på andre måde. 

Så jeg ville høre om der er nogle der ved om det kan lade sig gøre at komme på kursus til at lave mindre film, gerne i natur områder, adventure aktiviteter på sigt.

Venlig hilsen Steffen Andersen

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 18:37

Hej Steffen

ange fotografer markedsfører sig på nettet medyoutube-videoer og blogs om fototeknik. Prøv at søge på youtube efter f.eks. "cinematography", "nature film photography" osv. 

Der er også meget god inspiration at hente på www.fstoppers.com, omend det meste omhandler dog still-kameraer. Ikke desto mindre er der ind imellem nogle enormt flotte og super kreative videoer.

De to sites har været den allerstørste inspirationskilde for mig.

SmileCarsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Aug 09
Skrevet kl. 19:36