Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gør en god investering!

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan du gennem en investering i en ny epokegørende medicinsk teknologi, tjene gode penge.

Teknologien handler om heling af akutte og kroniske sår som vi i det følgende kalder for ”problemsår”.

I Danmark er der hvert år 60.000 tilfælde af problemsår der koster det danske samfund  3-4 milliarder danske kroner om året og der har hidtil ikke været noget nyt på sårhelingsområdet der har kunne reducere disse tal.

Der findes dog en metode der har en god effekt på sårheling, det er Elektrisk Stimulation, der baserer sig på at genskabe en naturlig elektrisk proces i vor hud, ved at indsætte elektroder i selve såret og i den intakte hud, for derigennem at overføre nogle svage elektriske strømme, men som følge af vanskeligheder med selve metodens administration bruges den ikke og i mange af de mere end 150 publicerede artikler efterlyses derfor en bedre metode.

Det er om sådan en ny teknologi denne henvendelse omhandler, og metoden har navnet

WMCS Wireless Micro Current Stimulation

WMCS metoden er patent beskyttet.

Det særlige i WMCS teknologien er den måde hvorved de elektriske ladninger overføres, det foregår trådløst gennem luften ved at udnytte ilts egenskab som elektronbærer. Der er i WMCS metoden ingen direkte kontakt til såret, metoden er meget enkel at administrere, der er ingen risiko for infektion, og den er fuldstændig smertefri for patienten og i tilgift er den meget hurtigere i helingsprocessen end den kendte elektrode metode.

Nedenfor er en henvisning til Dagens Medicin, hvor der den 15 november 2010 var to artikler, der omtaler vanskeligheder med kræftsår, og i den ene artikel omtales netop heling af sådan sår gennem brugen af WMCS metoden.

http://www.dagensmedicin.dk//nyheder/2010/10/19/kraeftpatienter-med-sar-er/index.xml?utm_source=apsis&utm_medium=email&utm_campaign=2010-10-19-D

http://www.dagensmedicin.dk//nyheder/2010/10/19/tradlos-elektrisk-stimulat/index.xml?utm_source=apsis&utm_medium=email&utm_campaign=2010-10-19-D

WMCS teknologien har været 4-5 år under udvikling og er i dag fuldstændig klar til den endelige medicinske præsentation, det eneste vi venter på er myndighedernes endelige medicinske godkendelse, og arbejdet der bringer os dertil pågår lige nu og ventes afsluttet inden for de nærmeste måneder, og så ligger hele det enorme EU marked og resten af Verden åbent for metoden.

Kandidater til problemsår findes oftest blandt diabetes  og kræftpatienter og i øvrigt hos patienter med lavt immunforsvar.

Problemsår inddeles i akutte og kroniske. Akutte sår (Vulnus) er kommet efter ydre påvirkninger (traume) og omfatter sår som, operationssår, stiksår, snitsår, hudafskrabninger, brandsår, ætsninger, forfrysninger og infektionsbetingede sår.

Kroniske sår (Ulsus) er fremkaldt af en underliggende sygdom og omfatter sår som, diabetes sår, tryk/ligge sår, venøse sår, blandings sår og inficerede sår.

På introdiktions besøg på danske hospitaler, plejehjem og økonomiafdelinger, hvor vi har forklaret om metoden og vist de mange resultater der er opnået, er der stor interesse for at indføre metoden i den daglige behandling af patienter.

Samtlige rettigheder til salg og markedsføring for det europæiske marked, ligger i det danske selskab Wetling EU ApS og det er i det selskab, du nu har mulighed for at købe kapitalandele, idet 10% af selskabet udbydes til salg i 100 kapitalandele, der hver koster € 1.500. En del er allerede solgt

Rettighederne for resten af verden ligger i selskabet Wetling Medical Technology Limited og ligesom i det europæiske selskab udbydes 10% af selskabet 1000 kapitalandele også til salg, med en pris pr. kapitalandel på € 2.000, men allerede kort tid efter den første annoncering er alle kapitalandele solgt i dette selskab.

WMCS produktteknologien er fuldstændig færdig og klar til brug, og hvis du gerne vil se hvordan det virker før du investerer, så kontakt mig og jeg vil invitere dig til selvsyn på et privat hospital, hvor teknologien bruges dagligt, dog ikke medicinsk godkend, men som udstyr der er CE mærkes som almindeligt husholdningsudstyr. Medicinsk udstyr må kun sælges til det offentlige når det er CE mærket som medicinsk udstyr, og derfor er vi i den ret omfattende proces for den endelige medicinske godkendelse, og den ventes altså udstedt i løbet af de nærmeste måneder.

Du kan købe det antal kapitalandele du har lyst til, dog maksimum de kapitalandele af de 100 kapitalandele der er ledige og til salg.

Hver kapitalandel giver en stemme ud af 1000 i Wetling EU ApS hvor hver enkel af alle 1000 stemmer har lige ret.

Kapitalandelene der er til salg ejes af Wetling Holding ApS.

Wetling Holding ApS forbeholder sig ret til uden varsel at stoppe salget og eller at hæve prisen på kapitalandelene.

Hvis du gerne vil være med på denne forretning, skal du kontakte mig og jeg vil så give dig nærmere instrukser og foranledige alle nødvendige dokumenter fremsendt, herunder overslag der viser de mulige afkastet på kapitalandelene.

Med venlig hilsen

Wetling Holding ApS

John F. Wetling

direktør

Peder Olsensvej 18

DK-3390 Hundested

Tel.: 50300124

E-mail: jfw@wetling.eu / john@wetling.dk

Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej John

Nu er jeg helt nyt medlem her på Amino, men alligevel vover jeg at kaste mig hovedkulds ud i et indlæg.

Jeg tror du skal passe meget på med dit udbud af andele i selskabet, idet du risikerer at overtræde "Prospektbekendtgørelsen", som administreres af Finanstilsynet.

Jeg kan ikke huske reglerne helt præcis, men i "den lille prospektbkendtgørelse" mener jeg, at der skal udarbejdes et godkendt prospekt, hvis den enkelte tegning er på mindre end 50.000 EURO pr. investor.

Samtidig må der kun rettes henvendelse til en begrænset investorkreds, hvor 100 investorer vist er tommelfingerreglen. Du skal være opmærksom på, at det er antallet af potentielle investorer, der rettes henvendelse til, der er afgørende - ikke hvor mange investorer du rent faktisk søger.

Dvs., at selvom du kun søger lige nøjagtig 100 investorer, så har du formentlig allerede et problem, da du med ovenstående har rettet henvendelse til samtlige læsere på Amino.

Jeg ved ikke hvilke sanktionsmuligheder Finanstilsynet har, men for at sikre dig mod senere problemer, synes jeg du skulle undersøge sagen nærmere.

Men ellers ønsker jeg dig al mulig held og lykke med projektet. 

Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Jeg har forelagt sagen for Finanstilsynet, der ikke har nogen indvendinger mod måden af salget af kapitalandele.

Mvh

John Wetling

Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

For et par måneder siden spurgte jeg Finanstilsynet om prospektpligten, og fik følgende svar:

"Der er som udgangspunkt prospektpligt ved udbud af værdipapirer, jf. lov om værdipapirhandel m.v. §§ 24 og 44.

Aktier er som udgangspunkt værdipapirer, jf. § 2 i lov om værdipapirhandel m.v.

Hvis aktierne tilbydes til under 100 personer, er udbuddet undtaget fra prospektpligten. Det skal bemærkes, at det er antallet der rettes henvendelse til, og ikke antallet af personer der køber aktierne der er relevant.

Derudover er det korrekt, at hvis værdipapirerne kun kan erhverves mod en modydelse for i alt mindst 50.000 euro pr investor, er udbuddet undtaget fra prospektpligten."  

Som det frengår af svaret, er man kun undtaget fra prospektpligten såfremt der rettes henvendelse til mindre end 100 personer og/eller såfremt den enkelte investors investering overstiger 50.000 euro.

Endelig blev det præciseret, at svaret ikke gælder for aktier alene, men for alle former for kapitalandele.

Man kan mene om reglerne hvad man vil, men jeg tror fortsat du skal være meget varsom med ikke at komme i klemme.

Venlig hilsen

Jens

Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Nu har jeg spurgt til den konkrete sag og har fået et svar, og dertil forholder jeg mig.

Mvh

John

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor hedder du John Vetling hos eos når du gentagne gange staver dit efternavn med W ?

det virker lidt som fup og fidus.

Fra Invalesco
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har et par spørgsmål:

Kan du fremlægge en uafhængig undersøgelse der viser at produktet har en helbredende effekt (at det rent faktisk virker) ?

Hvordan har du fastsat anpartsprisen ( DCF metoden eller lign) ?

Hvem har advokat påtegnet dit investerings og emissions prospekt ?

Du må eventuelt gerne smide advokat erklæring direkte her på amino.

Hvad siger jeres vedtægter om aktionærudbytte ?

Fik du godkendt den patent som du søgte om på følgende maskine:

Atmosfærisk elektrisk akupunkturovervågningsindretning

Og er det denne selvopfundet maskine der danner rammerne om helbredelsen af folk? 

Hvis ja hvad er gør dig så kvalificeret til at udvikle en sådan maskine?

Er firmaet blevet godkendt til offentlig at udbyde anparter ?

 

Som allerede nævnt syntes jeg det her lugter meget langt væk, og det undre mig at du ikke har nævnt nogen risikofaktorer som ellers burde være på sin plads.

Personligt vil jeg meget kraftigt fraråde nogen som helst investering i dette firma. Det er udelukkende baseret på min personlige vurdering, tidligere erfaring og min bullshit detector.

Det er ikke et godt tegn når dette amino indlæg er nr 1 i google på søgningen "Wetling Medical Technology limited" som efter sigende har rettighederne i hele verden.

Ud over at jeg frygter dette er en yderst tvivlsomt investeringsmulighed, så frygter jeg lige så meget at folk med seriøse sygdomme smider deres penge i behandlinger der absolut ingen effekt har.

Uanset hvad så har du nu muligheden for at fjerne alt tvivl direkte på amino i dette indlæg ved at svare på mine spørgsmål.

 

 

Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Da jeg kan forstå du repræsenterer firmaet Invesco Invest, skal jeg, for nu at bruge dit eget udtryk, med min ”bullshit detector” anbefale dig og selskabet, at tage kontakt med en rigtig god advokat, for lige at høre, om man sådan uden ansvarspådragelse, må omtale andres forretning så svinagtigt som du og Invesco Invest gør mod mig og mit foretagende.

Jeg mener du og Invesco Invest skader mig og min virksomhed, hvorfor jeg forbeholder mig min retsstilling.

John

Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lider du og din virksomhed skade ved at blive stillet kritiske spørgsmål?

Du kan i øvrigt betragte ovenstående som et sådant.

Hvorfor rose sig selv, når man har kunder til det? Se vores AdWords-referencer.

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmålene er vel i investors interesse.
Det er da overhovedet ikke svineri!
 
Følger lige med her!

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)