Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gør en god investering!

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøver lige igen om ikke nogen har noget nyt i sagen.
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars (og alle andre interesserede)

Selvom at det er et stykke tid siden at du spurgte om noget havde nyt, så kan jeg da fortælle lidt om hvad jeg har hørt.

Wetling EU ApS har i 2011 fået den omtalte medicinske CE mærkning. Det går lidt trægt i Danmark med at trænge igennem til myndigheder og andre beslutningstagere, men der skulle nu være en kommune i DK der nu vil gå igang med et pilotprojekt med brugen af WMCS.

Nemmere har det været i resten af verdenen  - DK er et lille land og vi afventer ofte hvordan at andre større lande tager imod ny medicinsk udstyr/metoder inden vi selv kaster os over det. Specielt er der meget stor interesse i Tyskland hvor flere fremtrædende læger fra Universitetshospitaler har testet det med gode resultater... så her er lavinen sat igang. På samme måde har Schweiz vist stor interesse for metoden og apparatet har blandt andet været med i et meget populært og landsdækkende TV-læge program med schweiz mest berømte TV-læge. Mest positivt er det dog i Asien hvor der sker rigtig meget for øjeblikket. Blandt andet var der følgende artikel i Bangkok Post forleden dag: http://www.bangkokpost.com/lifestyle/family/269812/thai-hospital-pioneers-new-burns-treatment-from-denmark 

Så alt ialt sker der rigtig meget for øjeblikket og jeg tror blot at det er et spørgsmål om meget kort tid før "hisitoren" er brudt igennem i DK. - VI har jo tradition for at vi danskere godt kan lide at høre om danske succeshistorier i udlandet!

Med venlig hilsen

Anders

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)