Hej Boysen,
Tak for input. Ja topbanneret er slet ikke på plads (som jeg også tidl. skrev), men det kommer det snarest! Faktisk har jeg en del kunder fra Finland, Sverige og Norge - men de kan vel leve uden en side for sig selv :) Mht. share m.m. knapperne, så er jeg helt enig med dig, men da jeg ville slette dem, sagde en af udviklerne hos GP at det måtte jeg for guds skyld ikke gøre, da de var guld værd hvis nogen brugte dem! Men tak, det er da noget jeg kan gå til med det samme!
KH Charlotte |
Charlotte:Mht. share m.m. knapperne, så er jeg helt enig med dig, men da jeg ville slette dem, sagde en af udviklerne hos GP at det måtte jeg for guds skyld ikke gøre, da de var guld værd hvis nogen brugte dem!
Det er hele tiden en opvejning man må gøre. Min indgangsvinkel til e-handel er at fjerne så meget støj som overhoved muligt. Men støj må aldrig defineres af mig selv, men af kunderne.
Nå kan jeg se du også har "ønskeseddel" på din side... det er der rigtig mange e-shops der har, jeg har valgt at slette min egen, da det er sjældent at virksomhederne opretter ønskelister på sikkerhedsudstyr :)
Så på min shop er det støj, mens det garanteret ikke er på din, og derfor foreslog jeg dig heller ikke at fjerne den.
Men pointen er at jo mere støj, jo flere handler falder til jorden. Og er der så 1 hver uge, der bruger "share" knappen, jaså tror jeg ganske enkelt at den "koster" for meget i den anden ende.
Eller har du faktisk ikke meget "støj" på din side.
Hvad gør du for at markedsføre shoppen?