Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - hvad syntes i om min nye shop?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Boysen,

Tak for input.

Ja topbanneret er slet ikke på plads (som jeg også tidl. skrev), men det kommer det snarest!

Faktisk har jeg en del kunder fra Finland, Sverige og Norge - men de kan vel leve uden en side for sig selv :)

Mht. share m.m. knapperne, så er jeg helt enig med dig, men da jeg ville slette dem, sagde en af udviklerne hos GP at det måtte jeg for guds skyld ikke gøre, da de var guld værd hvis nogen brugte dem!

Men tak, det er da noget jeg kan gå til med det samme!

KH Charlotte

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:41

Charlotte:
Mht. share m.m. knapperne, så er jeg helt enig med dig, men da jeg ville slette dem, sagde en af udviklerne hos GP at det måtte jeg for guds skyld ikke gøre, da de var guld værd hvis nogen brugte dem!

Det er hele tiden en opvejning man må gøre. Min indgangsvinkel til e-handel er at fjerne så meget støj som overhoved muligt. Men støj må aldrig defineres af mig selv, men af kunderne. 

Nå kan jeg se du også har "ønskeseddel" på din side... det er der rigtig mange e-shops der har, jeg har valgt at slette min egen, da det er sjældent at virksomhederne opretter ønskelister på sikkerhedsudstyr :)
Så på min shop er det støj, mens det garanteret ikke er på din, og derfor foreslog jeg dig heller ikke at fjerne den. 

Men pointen er at jo mere støj, jo flere handler falder til jorden. Og er der så 1 hver uge, der bruger "share" knappen, jaså tror jeg ganske enkelt at den "koster" for meget i den anden ende. 

Eller har du faktisk ikke meget "støj" på din side. 

Hvad gør du for at markedsføre shoppen?

Tilmeldt 4. Nov 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:58

hej

Som erfaren webshopper specielt på pigetøj mangler jeg blandt andet at jeg i overskriften på tøjet allerede der kan se hvilket mærke det er. Nu skal jeg ind på "læs mere" for at se det.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 10:02

Uh der rammer du mig nok mest. Jeg laver slet ikke nok markedsføring, andet end at skrive lidt på forskellige sider. Jeg syntes det er virkelig svært at gennemskue, hvor man skal kaste sine penge hen, og "gribbene" er over mig konstant.

Lavede tidl. en del på Facebook, men det gav ikke meget.

Linkbuilding burde jeg også bruge meget mere tid på, men igen - hvor og hvor meget?

KH C.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 10:03

Hej 3ser,

Det blir lige rettet i en fart! Tak

C.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 10:07

Charlotte:

Hej Henrik,

Tak. Er du ikke sød at uddybe brugt/slidt ?

C.

Med brugt mener jeg, det ligner noget som er brugt meget på andre sider.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 10:09

Charlotte:

Hej Aminoer,

Jeg har kraftigt brug for input.... I sidste uge blev jeg færdig med min nye shop, og glæder mig vildt til at se forskellen på en shop "uden" overraskelser.

Ville jeg nok rette

"Alle ordrer over 800,00 Kr. får FRI fragt indenfor Denmark."

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 10:14

Charlotte:

Uh der rammer du mig nok mest. Jeg laver slet ikke nok markedsføring, andet end at skrive lidt på forskellige sider. Jeg syntes det er virkelig svært at gennemskue, hvor man skal kaste sine penge hen, og "gribbene" er over mig konstant.

Lavede tidl. en del på Facebook, men det gav ikke meget.

Linkbuilding burde jeg også bruge meget mere tid på, men igen - hvor og hvor meget?

KH C.

Markedsføring er noget du skal sætte tid af hver eneste dag, for ellers går din shop død i konkurrencen fra alle de andre! En god ting er som nu at skrive i forums hvor dine mulige kunder kommer og så skal du huske at tilføje signatur , prøv evt. se hvad jeg har gjort men osse andre.

Det er vigtigt at du ser markedsføringen som en resultat af meget forskelligt arbejde du skal ud og gøre

Prøv at søge på amino, der er feks denne tråd

http://www.amino.dk/forums/t/105836.aspx?PageIndex=5&#713419 

Her kommer der mange gode råd. Se evt Mikael Cristiansens råd, de er super gode! Jeg håber dette hjælper dig lidt videre

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 10:14

Hej Søren,

Hvad ville du rette? Ordre over 800 fri fragt? Hvorfor?

C.

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 10:51

Hej Charlotte

Jeg er slet ikke ekspert i hverken webdesign eller webbutikker, så min mening er ren umiddelbar mavefornemmelse: 

1) Jeg synes, at der er alt for mange elementer på siden. For meget støj. Der mangler et sted, som fortæller mig, at ”dette er det allervigtigste på hele siden og her skal du rette dit fokus.”

2) Din baggrundsfarve er – i mine øjne – mindre køn. Jeg ville forvente et mere frisk indtryk af en side med børnetøj. Noget, der udstråler børn, friskhed, ungdom, spræl, leg osv.

Venligst

Rasmus

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)