Hej Amino. Jeg leder efter en webshop, hvor jeg kan indgå som passiv partner. Jeg vil, hvis projektet ser lovende ud, kunne investere et beløb på op til 30.000 kr. Da jeg allerede har et fuldtidsjob ønsker jeg ikke at indgå i den daglige drift, men snarere som rådgiver på det strategiske plan. Kort om mig: - Arbejdet med løsningssalg de sidste 5 år, både i Danmark og Europa generelt (Skandinavien, Baltikum, Benelux og Rusland) indenfor IT- og telebranchen - God til forhandlinger - både ved indkøb og salg - Godt indblik i kontrakter - Generelt højt kendskab til IT-branchen - Stærk til at formulere budskaber - Kritisk forbruger - konstant fokus på hvordan webshops og fysiske butikker kan øge deres salg Hvad jeg ikke ved noget om: - Hvordan et website programmeres - Hvordan SEO foretages - Hvordan betalingsmoduler osv. opsættes Du skal enten have en etableret webshop, som du ønsker hjælp til at vækste, eller have dokumenterede planer om et nyt projekt. Skriv en PB med en kort information om hvilket projekt du har, og hvordan du kunne se mig indgå i det. |
Er der ingen, som dette har interesse for?