Jeg læser/hører om dem ofte, både her på Amino, myterne omkring Webhotel branchen er mange, og det virker som om at folk ind imellem blot gentager det de har hørt andres steder Jeg sparker nogle af myterne i røven herunder, god fornøjelse 1. En udbyder, der ikke tilbyder telefon support support er useriøs og bør undgås: dette er self. det rene nonsens. Har man brug for telesupport, bør man betale det det koster extra og så vælge en der tilbyder dette. Især hos discount webhotellerne kører man et ticket system der gør det lettere for dem at besvare henvendelser hurtigt og effektivt 2. Onkel Åge har haft webhotel hos Webhotelfirma XXXX siden 1988 og det virker bare!, så det vælger jeg også! Hallo, du glemte bare at Åge's side var en uopdateret og statisk html side. Din egen side er den nye "youtube side" og det kunne Wébhotelfirma XXXX ikke klare. Undersøg altid om din nye udbyder kan klare dine krav. Google løs og vær kritisk, også selv om andre mener det er den allerbedste udbydere på markedet 3. Fri trafik Det er en skandale at nogen forsat reklamerer med fri traffik, for det findes ikke. Vælg hellere en udbyder, der har sat en grænse, for det viser de planlægger hvordan de bruger deres resourcer 4. Alle discount webhotel udbydere er dårlige. Dette er nok en af de værste myter, for det er ikke sandt. I Danmark er der række billige webhotel udbydere, der har eksisteret i en masse år, uden større problemmer, og de havde næppe overlevet hvis de var så dårlige.. 5. Det er sikrere at være hos en stor udbyder end en lille Man skal huske på at selve store firmaer kan gå konkurs, så det er i sig selv ikke en garanti at vælge et stort af den grund. Ofte vil du opleve at en lille udbyder er langt mere fleksibel end en stor. En lille udbyder er ofte mere oppe på "mærkerne" fordi netop konkurrencen er hård Det var alt for denne gang. Det kan være der kommer en "part II" |
Rigtig godt skrevet, og jeg er fuldstændig enig.