Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigeste forsendelse af varer.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Kristensen:

Andreas Pedersen:

Jeg har ikke sat mig så meget ind i det, da jeg selv bruger Post DK. Men de skriver vist i adressefeltet i din shop, hvilket afhentningssted, de ønsker, og så bliver pakken sendt dertil med ATT: kundenavnet.

Det virker ikke besværligt, jeg kunne godt finde på at benytte det selv, da jeg næsten aldrig er på hjemmeadressen i dagtimerne, hvor andre pakkefirmaer dukker op.

Mvh
Andreas

Okay - jeg bruger også Post DK, men et billigere alternativ af samme kvalitet og service ville bestemt ikke gøre noget.

Jeg har tjekket GLS' hjemmeside og fandt frem til, at de - som du selv nævner - har et landsdækkende net af Pakke Shops.  Kunderne kan hente deres pakker hos Blockbuster, i udvalgte Coop butikker, tankstationer, døgnkiosker og supermarkeder i DK. 

Men det vil altså kun være på udvalgte tankstationer og supermarkeder, at dette kan lade sig gøre. Derfor er jeg bange for, at det vil blive for besværligt for kunden - jeg ville i hvert fald selv som kunde foretrække Post DK, da jeg ikke tror, at GLS har nogen Pakke Shops i lille Rønde ude på landet hehe... Men man kunne muligvis give kunden tilbuddet om GLS? - Altså hvor kunden selv kan vælge, om de vil have få pakken sendt med Post DK eller GLS...

En rigtig god idé med at give dem muligheden for at vælge mellem Post DK og GLS. Så kan du også se, hvor stor en andel, der bruger PD og GLS, og så tage en vurdering ud derfra om du skal benytte den ene eller begge.

Mvh
Andreas

Fra odense
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 20:43

svar til alle.

hvor god er vi ?????????????

vi laver også fejl. spørg bare dennis. fra minmums.dk

ca 85 - 95 % af pakker er ude dagen efter.  rest dag to.

men i kan da få lavet et par eller ti prøve sendninger. så i kan teste os af. .

vi har ikke et krav om at i skal sende ti eller 25 pakker om uge.

vi har ikke noget med en kontrakt.  men køre på tillig

men ring bare og spørg hvis i vel vide mere.

mvh benny

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 09:59

Andreas Pedersen:

Jeg har ikke sat mig så meget ind i det, da jeg selv bruger Post DK. Men de skriver vist i adressefeltet i din shop, hvilket afhentningssted, de ønsker, og så bliver pakken sendt dertil med ATT: kundenavnet.

Det virker ikke besværligt, jeg kunne godt finde på at benytte det selv, da jeg næsten aldrig er på hjemmeadressen i dagtimerne, hvor andre pakkefirmaer dukker op.

Mvh
Andreas

du kan se meget mere her på dette link.

tryk her

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 21:32

Hej,

Hvad skal du sende? Hvis det ikke er dyre vare, kan det måske overvejes at sende Maxibrev med Postdanmark. Det er noget billigere.

Der er selvfølgelig en vis risiko, men i forhold til priserne kan det tit godt betale sig.

/Thomas

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)