Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigeste forsendelse af varer.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra None
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære aminoer! :-)

En ven og jeg går med tanken om at starte en webshop op, vi er så småt igang med at bygge selve shoppen op samt skaffe de vare vi skal sælge.

Men vi har et problem, de vare som vi vil sælge har svært ved at være i en almindelig pakke, men de vejer ikke ret meget. Det er svært for os at sælge varerne til en fornuftig pris hvis vi skal betale dyre og domme for POST DK's volumetillæg.

Findes der andre gode alternativer?

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 18:50

Hej

Der er findes fx GLS, som er en del billigere end Post Danmark. GLS har bare den ulempe, at kunden skal være hjemme for at modtage pakken.

www.OnlineOutwear.dk - Canadisk kvalitet, rimelige priser, fri fragt! Spar optil 20 % på udvalgte varer!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:13

Henrik Kristensen:

Hej

Der er findes fx GLS, som er en del billigere end Post Danmark. GLS har bare den ulempe, at kunden skal være hjemme for at modtage pakken.

GLS har også deres Pakke Shop løsning.. så kan dine kunder hente dem på tankstationer, brugser, m.m.

Mvh
Andreas

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 10
Skrevet kl. 19:09

Andreas Pedersen:

GLS har også deres Pakke Shop løsning.. så kan dine kunder hente dem på tankstationer, brugser, m.m.

Mvh
Andreas

Hej

Det vidste jeg ikke, at GLS tilbød.

Men hvordan bliver leveringsstedet aftalt med kunden? Og tror du ikke, at forbrugerne synes, at det er for besværligt?

www.OnlineOutwear.dk - Canadisk kvalitet, rimelige priser, fri fragt! Spar optil 20 % på udvalgte varer!

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 19:14

Har brugt IKS logistik igennem et stykke tid. 45kr plus moms op til 5kilo.

Hvis kunden ikke er hjemme bliver der lagt seddel hvor kunden selv kan aftale en genlevering uden mer-omkostning for dig. De henter endda fra din adresse uden det koster ekstra.

Fra odense
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 19:15

vi kan tilbyde. dag til dag lev.

større byer er lev. næste dag rest dag to.

vi lev. dag + aften indtil kl 21

0 - 5 kg. koster 45,00 + moms.

vi henter hos afsender lager og lev. kunde dør

fuld tracke & trace på alle pakker.

www.iks-logistik.dk

benny

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 19:21

ips:

www.iks-logistik.dk

benny

Hej Benny.

Uden at lyde fræk - men af ren nysgerrighed - så vil jeg gerne høre, hvor pålidelige I er, i forhold til Post Danmark? Altså hvor mange procent af forsendelser kommer ikke frem, osv.?

Grunden til jeg spørger er, at jeg da godt kunne finde på at overveje din service frem for Post Danmarks, når du er billigere, men jeg vil for alt i verden ikke gå på kompromis med kvaliteten og servicen - så det er vigtigt, at mine pakker når frem dagen efter, så min distributør skal være pålidelig - så derfor vil jeg gerne høre, om I ikke har nogle særordninger eller lignende, som gør, at pakkerne ikke er garanteret at nå frem dagen efter kunden har bestilt dem hos mig? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:23

Henrik Kristensen:

Andreas Pedersen:

Mvh
Andreas

Hej

Det vidste jeg ikke, at GLS tilbød.

Men hvordan bliver leveringsstedet aftalt med kunden? Og tror du ikke, at forbrugerne synes, at det er for besværligt?

Jeg har ikke sat mig så meget ind i det, da jeg selv bruger Post DK. Men de skriver vist i adressefeltet i din shop, hvilket afhentningssted, de ønsker, og så bliver pakken sendt dertil med ATT: kundenavnet.

Det virker ikke besværligt, jeg kunne godt finde på at benytte det selv, da jeg næsten aldrig er på hjemmeadressen i dagtimerne, hvor andre pakkefirmaer dukker op.

Mvh
Andreas

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 19:38

André Kristensen:

ips:

www.iks-logistik.dk

benny

Hej Benny.

Uden at lyde fræk - men af ren nysgerrighed - så vil jeg gerne høre, hvor pålidelige I er, i forhold til Post Danmark? Altså hvor mange procent af forsendelser kommer ikke frem, osv.?

Grunden til jeg spørger er, at jeg da godt kunne finde på at overveje din service frem for Post Danmarks, når du er billigere, men jeg vil for alt i verden ikke gå på kompromis med kvaliteten og servicen - så det er vigtigt, at mine pakker når frem dagen efter, så min distributør skal være pålidelig - så derfor vil jeg gerne høre, om I ikke har nogle særordninger eller lignende, som gør, at pakkerne ikke er garanteret at nå frem dagen efter kunden har bestilt dem hos mig? 

Hej André,

Gi ham et kald... Wink

Lav evt. en split test med ham og PD... 

Så ved du måske bedre... 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 10
Skrevet kl. 19:40

Andreas Pedersen:

Jeg har ikke sat mig så meget ind i det, da jeg selv bruger Post DK. Men de skriver vist i adressefeltet i din shop, hvilket afhentningssted, de ønsker, og så bliver pakken sendt dertil med ATT: kundenavnet.

Det virker ikke besværligt, jeg kunne godt finde på at benytte det selv, da jeg næsten aldrig er på hjemmeadressen i dagtimerne, hvor andre pakkefirmaer dukker op.

Mvh
Andreas

Okay - jeg bruger også Post DK, men et billigere alternativ af samme kvalitet og service ville bestemt ikke gøre noget.

Jeg har tjekket GLS' hjemmeside og fandt frem til, at de - som du selv nævner - har et landsdækkende net af Pakke Shops.  Kunderne kan hente deres pakker hos Blockbuster, i udvalgte Coop butikker, tankstationer, døgnkiosker og supermarkeder i DK. 

Men det vil altså kun være på udvalgte tankstationer og supermarkeder, at dette kan lade sig gøre. Derfor er jeg bange for, at det vil blive for besværligt for kunden - jeg ville i hvert fald selv som kunde foretrække Post DK, da jeg ikke tror, at GLS har nogen Pakke Shops i lille Rønde ude på landet hehe... Men man kunne muligvis give kunden tilbuddet om GLS? - Altså hvor kunden selv kan vælge, om de vil have få pakken sendt med Post DK eller GLS...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)