Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken bærbar pc skal jeg vælge

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Christensen:

Som det er nævnt er det lettere, at opgradere  harddisken. Den hurtigere processor er det vigtigste og ram. Sidstnævnte kan du jo også opgradere.

Man får ofte mere for sine penge, hvis du  køber bærbar i udlandet. Det kan nogle gange godt betale sig. Jeg har selv en Samsung med icore5, den er virkelig hurtig og med Engelsk styresystem, købt her i Polen.

Ang. Mac så er de jo langt dyrere end andre laptops. Men de er langtfra tilsvarende bedre.

OK - tak. Jeg havde ikke lige tænkt på at man selvfølgelig kan opgradere HD'en - men så ved jeg det til næste gang.

Fik nu min Samsung i3 med Bluray til kr. 6.666,- Det synes jeg er en ganske fornuftig pris. De har også lige sat den op til kr. 7.000,- i Elgiganten.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 09:05

Allan I:

Søren Christensen:

Som det er nævnt er det lettere, at opgradere  harddisken. Den hurtigere processor er det vigtigste og ram. Sidstnævnte kan du jo også opgradere.

Man får ofte mere for sine penge, hvis du  køber bærbar i udlandet. Det kan nogle gange godt betale sig. Jeg har selv en Samsung med icore5, den er virkelig hurtig og med Engelsk styresystem, købt her i Polen.

Ang. Mac så er de jo langt dyrere end andre laptops. Men de er langtfra tilsvarende bedre.

OK - tak. Jeg havde ikke lige tænkt på at man selvfølgelig kan opgradere HD'en - men så ved jeg det til næste gang.

Fik nu min Samsung i3 med Bluray til kr. 6.666,- Det synes jeg er en ganske fornuftig pris. De har også lige sat den op til kr. 7.000,- i Elgiganten.

Det var så lidt. Det lyder også til, at være et godt køb. Tillykke med den. Smile

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 61
Fra  Kinabureauet Skrevet kl. 21:22

tænkstort:

En harddisk er meget nemmere at opgradere end en processor (hvis det overhovedet er muligt at opgradere processoren i en bærbar?).

Så jeg ville anbefale at købe en bærbar med i7, senere hen kan du altid opgradere harddisken.

Har selv rodet meget med bærbare computere, så processoren, harddisken, ram, dvd'drev, WIFI og et par andre nips kan sagtens udskiftes. Det kræver at man har sat sig ind i hvordan man skiller en bærbar ad - og samler den igen. 

Ulempen ved bærbar computere er jo oftest den, at motherboard og grafikkort (hvis det er integreret) ikke kan skiftes. Det er den primære grund til, især før i tiden, at man undgik bærbar computere fordi man ikke gradvist kunne opgradere primært motherboard og gfx card. 

Med venlig hilsen

Michael Bruun-Larsen

Professionel hjælp til oversættelse, rådgivning og markedsføring til det kinesiske marked. www.kinabureauet.dk

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)