Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken bærbar pc skal jeg vælge

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ville vælge den sidste, den har core i3, hvilket er en bedre processorer. Men jeg ville bruge lidt flere penge og så købe en laptop, der har core i5 eller core i7. Dog tvivler jeg på, at du kan finde en med icore7 til under 7500 kr. I så fald, har den nok en mindre harddisk eller ram. Hvilket gør, at det ikke kan betale sig, at købe den.

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:34

Søren Christensen:

Hej

Jeg ville vælge den sidste, den har core i3, hvilket er en bedre processorer. Men jeg ville bruge lidt flere penge og så købe en laptop, der har core i5 eller core i7. Dog tvivler jeg på, at du kan finde en med icore7 til under 7500 kr. I så fald, har den nok en mindre harddisk eller ram. Hvilket gør, at det ikke kan betale sig, at købe den.

Jeg ville egentlig også helst have haft core i5 eller i7 - men i stort set alle de laptops jeg har kigget på, til ca. kr. 7.000,- der er harddisken på 5400 rpm - er det så ikke ligemeget med en super hurtig processor - eller hænger det ikke sammen?

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 15:44

Allan I:

Jeg ville egentlig også helst have haft core i5 eller i7 - men i stort set alle de laptops jeg har kigget på, til ca. kr. 7.000,- der er harddisken på 5400 rpm - er det så ikke ligemeget med en super hurtig processor - eller hænger det ikke sammen?

En harddisk er meget nemmere at opgradere end en processor (hvis det overhovedet er muligt at opgradere processoren i en bærbar?).

Så jeg ville anbefale at købe en bærbar med i7, senere hen kan du altid opgradere harddisken.

Jeg er også bærbar-søgende og er meget tæt på at beslutte mig, indtil videre ser det ud til at det bliver den her:

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=Acer+Aspire+TimelineX+4820TG&pid=4391656

Held og lykke,

Kommer snart...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 22:40

tænkstort:

En harddisk er meget nemmere at opgradere end en processor (hvis det overhovedet er muligt at opgradere processoren i en bærbar?).

Så jeg ville anbefale at købe en bærbar med i7, senere hen kan du altid opgradere harddisken.

Det kan du selvfølgelig have ret i - men nu har jeg jo "desværre" allerede købt. Skal dog primært bruge min til webdesign - så jeg tror at i3 er nok til de næste par år. Wink

Er det "med vilje" at du vil have en lille skærm?

Du kan få en 17,3 tommer skærm, og med et bedre grafikkort end det du linker til for kr. 8.700,- Godt nok kun med i5 processor - men til gengæld med Blu ray.

Samsung RF710

(grunden til, at jeg bliver ved at nævne Samsung er som sagt, at de bliver rost i næsten alle tests. Dette er min første, men er absolut tilfreds)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:46

Buy a mac, and you will never go back! Cool

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 22:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mr. Chris:

That's right - 'coz you'll be brainwashed for life! Stick out tongue

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 23:34

Allan I:

Er det "med vilje" at du vil have en lille skærm?

Ja, jeg foretrækker en der er nem at tage med mig rundt :)

Allan I:

Mr. Chris:

That's right - 'coz you'll be brainwashed for life! Stick out tongue

Du får lige 5 *-stjerner for din Mac-bemærkning . lol

Kommer snart...

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 07:17

Allan I:

Søren Christensen:

Hej

Som det er nævnt er det lettere, at opgradere  harddisken. Den hurtigere processor er det vigtigste og ram. Sidstnævnte kan du jo også opgradere.

Man får ofte mere for sine penge, hvis du  køber bærbar i udlandet. Det kan nogle gange godt betale sig. Jeg har selv en Samsung med icore5, den er virkelig hurtig og med Engelsk styresystem, købt her i Polen.

Ang. Mac så er de jo langt dyrere end andre laptops. Men de er langtfra tilsvarende bedre.

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 08:47

tænkstort:

Du får lige 5 *-stjerner for din Mac-bemærkning . lol

HeHe - tak.

Syntes også selv den var lidt spas. Cool

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:51

Hej Mark,

Jeg stod i samme situation som dig for 1 uge siden. Jeg har ca. samme beløb og ønskede en computer til skole, arbejde og gaming.

Så efter en del søgen fandt jeg frem til en super MSI computer:

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4217317

- Tag et kig på den, har selv købt den og den er rigtig god!

Mvh Mikkel Dusi

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)