Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vinduespudser administrationssoftware

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 11:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Jeg ved, at emnet har været lidt oppe før herinde, men jeg vil meget gerne have jeres hjælp.

Jeg har besluttet mig for at udvikle et administrationssystem til vinduespudsere. Jeg har tjekket markedet og jeg synes ikke jeg kan finde noget brugbart (ret mig, hvis jeg tager fejl). 

Jeg vil meget gerne i kontakt med vinduespudsere, der til dagligt planlægger via excel og fakturerer i det samme. Jeg vil gerne kunne tilbyde en super løsning til de vinduespudsere, der kunne have lyst til at bruge et sådan system.

Jeg ved indtil videre, at systemet skulle kunne håndtere følgende:

Kunder

Opgaver

Ruter (herunder planlægning af ruter, så den optimale rute beregnes)

Lager

Adminsitration af medarbejdere

Integration til e-conomic, så fakturaer og moms osv klares derfra. 

Evt. integration til nyhedsbrev og andre sociale medier

 

Da jeg ikke selv er vinduespudser er mit domæne-kenskab ikke det største og derfor håber jeg at I vil hjælpe mig med at komme videre og beskrive alle de ting I sidder med i dagligdagen, som kunne gøres nemmere.

Jeg håber meget I vil hjælpe mig til at udvikle et lækkert, brugervenligt, funktionsdygtigt og supersejt administrationsværktøj til vinduespudsere. 

På forhånd tak.

Fra Lyngby
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 12:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende projekt. Et workflow-system med administrationsmodul indbygget.

Hvad med hosted løsning, så vinduespudserne kan koble sig på hvor som helst? Gerne med access fra Iphone, Android osv. så vinduspudseren på farten kan oritere sig om, hvor næste stop er. Samtidig kan han så også lige smide ind, at nu har han været 2 timer hos denne kunde og så er det inde i systemet. Så sparer de administrationen om aftenen.

 

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 09
Indlæg ialt: 133
Fra  Idé-Sign Skilte & Solafskærmning Skrevet kl. 12:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Du bad om at blive rettet hvis du tager fejl, og det tror jeg du gør. Jeg er hverken vinduespudser eller programmør, men jeg har da kendskab til et program der kan det du beskriver.

Tjek selv her: http://www.skvizbiz.dk/

Fra Lyngby
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 12:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Falkenberg Johansen:

Hej,

 

Du bad om at blive rettet hvis du tager fejl, og det tror jeg du gør. Jeg er hverken vinduespudser eller programmør, men jeg har da kendskab til et program der kan det du beskriver.

Tjek selv her: http://www.skvizbiz.dk/

Ohh... Det har du da ret i...

 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 13:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for linket. Det vil jeg da prøve at tjekek ud, men jeg kan allerede se nu at den prismodel jeg har tænkt på vil være en del billigere. Havde tænkt mig at lave det som en hosted løsning, så jeg ville lave det noget billigere.

Jeg kan godt se på deres videotutorials, at der er en del ting, som jeg ikke har tænkt på, som jeg lige skal have overvejet.

Kender I nogen, der bruger systemet?

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 14:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jacobsen:

Søren Falkenberg Johansen:

Hej,

 

Du bad om at blive rettet hvis du tager fejl, og det tror jeg du gør. Jeg er hverken vinduespudser eller programmør, men jeg har da kendskab til et program der kan det du beskriver.

Tjek selv her: http://www.skvizbiz.dk/

Ohh... Det har du da ret i...

 

Bruger det og kan absolut anbefale det.

Hvis der allerede er ting du ikke har tænkt på og ikke har relationer til branchen, tror jeg du bliver overrasket over kravene der stlles fra branchen, hvis de skal betale penge for det.

 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 14:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tak for dit indlæg

Understøtter systemet 100% dine arbejdsprocessor? Jeg tænker specielt på ruteplanlægningen. 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 15:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

jjn:

Hej Martin

Tak for dit indlæg. 

Understøtter systemet 100% dine arbejdsprocessor? Jeg tænker specielt på ruteplanlægningen. 

Tæt på, og den detlje der mangler ved jeg er efterspurgt og derfor på tegnebrædtet.

Ikke for at tage modet fra dig, men skal du videre fra skivzbiz, så kig på thoughtfulsystems

Det er væsentligt større, men kan du lave noget som deres som en online løsning, har du et superprodukt.

http://www.thoughtfulsystems.com/

Fra Horsens
Tilmeldt 8. Apr 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej jjn, En kommentar og et tip. Overvej om e-conomic integration ikke er overkill. Her tænker jeg på enkeltmandsfirmaerne, som nok vil opfatte economic som en ekstra månedlig udgift. Istedet kunne du lave fakturering og udtræk af nøgletal til evt. revisor/skat. Vedr. Ruteplanlægning, så har jeg engang lavet integration til et firma i tyskland som hed "Map and Guide" (de har vist skiftet navn). Det var nemt og via webservices.
Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 23:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er godt nok et lille stykke tid siden at der blev skrevet på denne sidste gang. Jeg er selv vinduespudser og jeg bruger også SkvizBiz, dog er jeg først lige begyndt på det her i det nye år. Jeg må sige er det er et LÆKKERT program som jeg 110% kan anbefale.

Jeg kiggede også på e-conomic, men syntes ikke rigtig at det kunne hvad jeg ville have det skulle. Jeg syntes det er fedt at der er ruteplanlægning, så er det nemmere for mig at planlægge mine ruter.

Så går du seriøst og vil blive prof. vinduespudser så skal du uden tvivl vælge skvizbiz.

 

Med venlig hilsen
KPuds Vinduespolering
v./ Kenneth Popp
25 70 25 25 

K

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)