Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vinduespudser administrationssoftware

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 24
Fra  Grøn Polering Skrevet kl. 19:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

SkvizBiz er fint, men jeg synes nu, det er ret begrænset på regnskabsområdet. Ruteplanægning m.m. fungerer fint, hvis man undlader at bruge deres kalenderfunktion, som i realiteten ikke virker færdigudviklet. Det er det bedste dedikerede vinduespudser system, jeg har kunnet finde. Ellers skal man prøve at finde et modul til C5, men det bliver mange gange dyrere i sidste ende.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Er du ikke rar at tjekke datoen, når du søger efter tråde med omtale af vinduespudser-software?
De seneste tråde har været fra ½ - 2 år gamle.

På forhånd tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 20:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Erup:
SkvizBiz er fint, men jeg synes nu, det er ret begrænset på regnskabsområdet. Ruteplanægning m.m. fungerer fint, hvis man undlader at bruge deres kalenderfunktion, som i realiteten ikke virker færdigudviklet. Det er det bedste dedikerede vinduespudser system, jeg har kunnet finde. Ellers skal man prøve at finde et modul til C5, men det bliver mange gange dyrere i sidste ende.

Mikkel, hvilken løsning kører du så med nu ?

Og hvad er det præcist som gør Jeres branche, lidt speciel om man må bruge det ord?

Det virker somom en del vinduespudsere godt kunne bruge et supergodt, standard, men stadig en smule skræddersyet system.

Jeg har en ide om at vores løsning måske kunne være ret tæt på at kunne benyttes i den branche, men mangler desværre kendskab....

Fra Skanderborg
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kører også skvizbiz. 

Før dette brugte jeg C5 med et rengøringsmodul udarbejdet af et firma i grindsted.

Jeg er rigtig glad for skvizbiz det kan stort set alt dog er regnskabsdelen lidt tung at arbejde i. Men ved de arbejder på det. 

Tilmeldt 31. Jul 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej dig som skulle bruge et program til at holde orden og udskrive faktura. jeg ved ikke hvor langt du er kommet med dit system til styring af dine vinduspolering kuneder for jeg kender en som kan

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)