Vi har netop åbnet www.DINmobil.dk. Vi håndterer køb/salg af brugte mobiltelefoner imellem private.
Vi har valgt at man frit kan søge efter telefoner. Men ønsker man at oprette en annonce eller at komme i dialog med en sælger - så skal man registrere sig.
Siden er kun 1 uge gammel - derfor har vi endnu ikke så mange tilbagemeldinger. Men det kunne jo være at nogen herinde ville teste konceptet - det koster jo ikke noget at sætte noget til salg.
Eller alternativt blot tilmelde sig - fordi vi har døjet lidt med den bekræftelses email som sendes når man opretter sig som bruger. Når jeg modtager den - indeholder den en masse html-kode. Men det gælder ikke når andre får den i deres indbakke. Har debateret meget frem og tilbage med dem som producerer siden - men vi kan ikke rigtig finde løsningen.
Hvis i vil afmeldes igen - gøres dette under redigering af profil. Alternativt send mig en mail på tm@dinmobil.dk - vi bruger ikke din mailadresse til at sende dig noget - vi er blot interesserede i at få tjekket siden
På forhånd tak - og god lørdag.
MVH Thomas Madsen
Leder du efter et online-gavekort? så finder du det helt sikkert på - www.netgavekort.dk
Hvis ikke I har undersøgt det, så bør I nok lige undersøge om jeres betingelser er juridisk holdbare og om Forbrugerombudsmanden er enig i jeres forretningsmodel.
Det er alene for at I ikke skal kunne risikere at kunne stå med en eller anden form for ansvar i forhold til Købeloven.
Det er bare godt at vi har Amino - så er man sikker på at det er folk som har samme visioner som én selv - der tjekker ens side. Det hæver altså kvaliteten af tilbagemeldingerne.
Tak igen - vi håber også sitet har sin berettigelse - der skal bare tilmeldes nogle telefoner.
Omkring designet - så stod valget imellem at investere/satse meget, middelmådigt eller lidt og der faldt valgtet på mellemløsningen. Det er ikke altid det er det bedste - men så er der til gengæld plads til at relancere designet når siden har bevist sin succes. Så efter devisen keep-it-simple blev layoutet som det er - indtil videre...
MVH Thomas Madsen
Leder du efter et online-gavekort? så finder du det helt sikkert på - www.netgavekort.dk
Dog kunne jeg ikke finde nogle betingelser på siden som jeg skulle overholde vis jeg sætter en mobil telefon til salg og hvilken rettigheder har man som køber kunne jeg heller ikke se, så vil nok købe et andet sted før jeg ser dette er rettet.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Betingelserne ligger under punktet : Praktisk information.
Iflg. konceptet indgåes aftalen helt og holdent imellem køber og sælger - og såfremt de kan finde en løsning om overdragelse som de begge har tillid til - afslutter de handlen uden invilvering af www.DINmobil.dk -Detaljer om overførsel af penge / afsendelse af telefon fremgår af den bekræftelse som hhv. køber/sælger modtager - såfremt de vælger at gøre brug af vores service.
Håber at se dig som kunde på siden
MVH Thomas Madsen
Betingelserne ligger under punktet : Praktisk information.
Okay brugte lige igen lidt tid for at se om det var let at finde det ligger ikke engang øverste på denne side eller skrevet med lidt større skrift type,men man skal åbne et ekstra links, nomalt er det noget af det folk leder efter første efter vis man skal have en annoncen hos jer sikkert så sæt den et sted man opdager det hurtigt
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows