Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har lige åbnet DINmobil.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Hej Thomas

Det er aboslut brug for sådanne en side, jeg har faktisk savnet sådanne en side i disse Finanskrise tider :-)

Held og lykke med den

Der er allerede sådan en side, men jeg håber Thomas bliver markedsførende. Smile

Så ja, held og lykke med den!

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Fra Høng
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 12:44

@ Mikael :

Det er forståeligt. Tror du ikke den ligger OK som den gør nu - så kan man nemmere finde den fra forsiden.

@ alfa mesteren :

TAK for det - håber vi kan hjælpe dig med at sælge den..

TIL Alle :

En side som vores vokser jo sammen med antallet af gennemførte handler - så man kan signalere troværdighed.

Tilmelder du en telefon og skriver "AMINO" i bemærkningsfeltet - betaler du ikke for ompakning - kun porto.

Tak for jeres meninger - det er guld værd!

MVH Thomas Madsen

Leder du efter et online-gavekort? så finder du det helt sikkert på - www.netgavekort.dk

Fra Høng
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 11:09

Hej Aminoer,

Jeg tillader mig lige at Bumpe mit eget indlæg. Vi har fået mange positive tilkendegivelser på vores side (www.DINmobil.dk) - og én skønne dag kommer der sikkert også en masse relevant trafik.

Hvis nogen af jer skulle have lyst til lige at give en hånd med at få antallet af telefoner lidt i vejret - er i meget velkommen til at annoncere på siden.

Hvis i sender en SMS med jeres email-adresse til vores mobil : 20 117 120 - når i har oprettet en annonce, så skal i ikke betale for ompakningen hvis i sælger en telefon via vores service.

Det koster kun alm. SMS takst - ingen tillæg - og vi bruger ikke jeres mobil eller mail til andet en registrering.

Venligste hilsner

Thomas Madsen

MVH Thomas Madsen

Leder du efter et online-gavekort? så finder du det helt sikkert på - www.netgavekort.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)